פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בלתי נסבל!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון דרייב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקרנו היום בשעה אחת בצהריים בסניף הדרייב בראשון לציון. את הארוחה קיבלנו אחרי 25 דקות fast food...הציפס היה לא ממולח וכשביקשנו מלח נאמר לנו כי אין בסניף זו הייתה גם התשובה לגביי רוטב אלף האיים. בתום הארוחה כשביקשנו את ההפתעות לילדים שוב נתקלנו באותה התשובה שאין את ההפתעה.הקופאי הוסיף בחיוך שאני מעכבת אותו ויש לו לקוחה שממתינה להזמנה.אם כל זה לא מספיק כשביקשנו לדבר עם המנהלהוא הופיע מאחורי דלפק ההזמנות מתוך נמטבח ואמר שאינו יכול לצאת אלינו כי יש לו הרבה עבודה...לאחר התעקשותנו הוא לבסוף הועיל בטובו לצאת לדלפק הקבלה ולשמוע את תלונתנו "תודה רבה" אך להתנצלות לא זכינו. חוויה כזו בארוחת צהריים טרם חווינו- "תודתנו לרשת הבורגר ראנץ".
עלבון ואכזבה לילדים סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה