|
|
|
|
|
|
שירות בלתי נסבל!!!! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון דרייב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביקרנו היום בשעה אחת בצהריים בסניף הדרייב בראשון לציון. את הארוחה קיבלנו אחרי 25 דקות fast food...הציפס היה לא ממולח וכשביקשנו מלח נאמר לנו כי אין בסניף זו הייתה גם התשובה לגביי רוטב אלף האיים. בתום הארוחה כשביקשנו את ההפתעות לילדים שוב נתקלנו באותה התשובה שאין את ההפתעה.הקופאי הוסיף בחיוך שאני מעכבת אותו ויש לו לקוחה שממתינה להזמנה.אם כל זה לא מספיק כשביקשנו לדבר עם המנהלהוא הופיע מאחורי דלפק ההזמנות מתוך נמטבח ואמר שאינו יכול לצאת אלינו כי יש לו הרבה עבודה...לאחר התעקשותנו הוא לבסוף הועיל בטובו לצאת לדלפק הקבלה ולשמוע את תלונתנו "תודה רבה" אך להתנצלות לא זכינו. חוויה כזו בארוחת צהריים טרם חווינו- "תודתנו לרשת הבורגר ראנץ".
|
עלבון ואכזבה לילדים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|