פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביצעתי הזמנה ממוקד ההזמנות של בורגר ראנץ (לרחוב עטרות 16 בחולון מטלפון: 0525809935
, הנציג שלא היה כלל מקצועי ואף ביקשתי נציג אחר ולא הועברתי שוחח איתי רבע שעה על הזמנה פשוטה, ועדכן שההזמנה עתידה להגיע עד 40 דקות מרגע ביצוע ההזמנה.
המתנו בסבלנות, הרי אנחנו לקוחות קבועים של הרשת ואף מופיעים במאגרי המידע שלהם במספר טלפונים וכתובות שונות.
לאחר 45 דקות התקשרנו-נמסר לנו שההזמנה עכשיו יוצאת ויש להמתין עד 50 דקות.. לאחר 53 דקות התקשרנו והנציגה החצופה ציינה: "מה אתם עומדים עם סטופר על השנייה??" בזלזול נוראי. ההזמנה הגיעה לאחר שעה והנציגה הנ"ל ביקשה שנדבר איתם שוב כאשר המשלוח יגיע, כאשר השליח הגיע-נאלץ להמתין עד שנקבל מענה המוקד שלאחר המתנה רבה נמסר שבעתיד יאפשרו לו צ'ופר שוקו פאי.
לאחר שיצא השליח וכבר סוף סוף פתחנו את ההזמנה (11 בלילה) וגילינו שהחסירו לנו 2 צ'יפס ושההזמנות לא הגיעו נכון: חזה עוף במקום שניצל.. המבורגר רק עם חסה-הגיע עם חמוצים ובצל
אדגיש שהכל מופיע בקבלה שקיבלנו שאכן הזמנו את הדברים הללו.
התקשרתי שוב למוקד וביקשתי לשוחח עם מנהל לאחר רבע שעה לפחות של טרטורים והמתנות האחמ"ש שימי "עשה טובה" ואמר שבפעם הבאה אוכל לקבל את 2 חבילות הצ'יפס- שכבר שילמתי עליהם בהזמנה זאת!!!!
אמר שאין לו מה לעשות.. דרשנו שהשליח יגיע ויקח את ההזמנה הלקויה ויחזיר את התשלום.
מעולם לא נתקלתי בשירות כה לקוי וחוסר מקצועיות-אני בטוח לא אשוב להזמין ואגאד באופן אישי להפיץ כמה שיותר אודות ההתנהלות בכל תהליך ההזמנה באמצעי התקשורת השונים-זאת ממש חוצפה.
אשמח אם תוכלו להעביר תלונה זאת לרשת.
בתודה מראש
נופר לוי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה