זיכוי בסך 99 ש"ח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
קניון חדרה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.3.11 כל חטאי היה שנפשי חפצה בהזמנת משלוח של ארוחת קומבינה לשניים מסניף שבקניון העיר בחדרה.
זה התחיל בכך שהמשלוח הגיע לאחר כשעה ורבע וזאת לאחר שהתקשרתי והתרעתי כי לא יתכן שהמשלוח טרם הגיע.
כשהמשלוח כבר הגיע הסתבר לי מהשליח כי חיפש את הבית דקות ארוכות ומשקיבלתי את המשלוח חשכו עניי: קרטון הארוחה מעוך לחלוטין (הסתבר כי הארוחה נפלה לשליח מהקטנוע), כל הארוחה מפוזרת בתוך הקרטון ומחוצה לו, וכאילו שזה לא מספיק, האוכל קר בצורה מקפיאה.
כשהשליח הבין כי בכוונתי לבקש להחזיר את הארוחה לסניף הוא ברח מהמקום והואיל ושער הכניסה היה סגור, הוא פשוט קפץ מעל השער ונעלם מהמקום (פשוט לא יאומן!!!).
מיד התקשרתי לסניף ודיווחתי להם על האירוע והבחורה במוקד מהרה לומר כי היא מזכה אותי במקום (היא אפילו לא טרחה להציע לפצות אותי).
מאותו היום ועד עצם כתיבת תלונה זו ניסיתי כעשר פעמים ליצור קשר עם דקלה משירות הלקוחות של בורגר ראנץ' והשארתי לה אינספור הודעות, אך זו לא טרחה לחזור אליי.
שוחחתי מספר פעמים רב עם ליית', מנהל סניף קניון חדרה, וזה שלח אותי, שלא לומר "העיף" אותי לבחור בשם אביב שמטפל בעניין, אך משיחה עם אביב הסתבר כי אינו יודע במה מדובר וכי אין זה תפקידו.
עד הום, יותר מחודש אחרי, לא מצאתי תשובה ומענה לבעייתי ואני פונה אליכם כשהנני נואשת ולא מבינה הכיצד חברה כל כך גדולה במדינת ישראל לא מסוגלת לתת פתרון כל כך פשוט ללקוח מאוכזב.
לעזרתכם אודה,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|