ביזיון |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכזית חוף הכרמל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני וחבר שלי הגענו למרכזית חוף הכרמל לאכול ארוחת צהריים בבורגראנץ...
דבר ראשון לא קיבלנו קבלה על האוכל משום שנגמר להם הנייר באותו הרגע והם לא ידעו להחליף... ויתרנו...
הזמנו קומבינה לשתיים וכשהתחלנו לאכול זה היה פשוט מדהים לגלות שכל הלחמנייה מתפוררת ויבשה כאילו ממש עכשיו הוציאו אותה מהקפאה, ההמבורגר יבש ממש.
כשניגשנו לאחת העובדות בסניף, היא אמרה לנו" אני מצטערת הגרילר שלנו לא עובד מפסח, אז אין באפשרותנו לחמם את הלחמניות, תפנו לשירות לקוחות אם אתם רוצים".
אז, חברת בורגראנץ היקרה, אתם עושים בושות לעצמכם, אם אתם יודעים שמכשיר מסוים מקולקל שהוא משמעותי כדי שהלקוחות שלכם יצאו מרוצים, תתקנו אותו.
אנחנו, הלקוחות לא חיות שנאכל כל מה שבא ובצורה כל כל מזלזלת ולא מתאימה לרשת בורגראנץ בכלל!!!
קחו זאת לתשומת ליבכם, התאכזבנו....וזו פעם שנייה שזה קורה לנו, לאחר שמזמן פנינו כבר אליכם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|