איחור בהגעת המשלוח, אי ביטול המשלוח וחוסר התייחסות מצד שירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-25/04 בשעה 20:25 הזמנתי ארוחת ראנץ', במהלך השיחה נאמר לי כי המשלוח יגיע בתוך 50 דקות. אחרי 55 דקות התקשרתי לבורגר ראנץ' ונאמר לי ע"י נציג השירות דימה כי הוא מתנצל והמשלוח יצא וכי הוא יפצה אותי בכנפיים לפעם הבאה. חשוב לציין כי בורגר ראנץ' נמצא שתי דקות מקסימום מהבית שלי, אחרי 10 דקות התקשרתי פעם נוספת ואז הנציגה התנצלה ואני כעסתי על כך שאת הכנפיים אני יקבל בפעם הבאה למרות שהשליח לא יצא כלל לדרך ביקשתי לבטל את ההזמנה ובנוסף שיצרו עימי קשר משירות לקוחות, נאמר לי כי ההזמנה בוטלה. בשעה 21:55 הגיע אלי השליח של בורגר ראנץ' וצלצל בפעמון (דבר שמאוד הכעיס אותי כי הילדה התעוררה וגם ביקשתי לבטל את ההזמנה) שאלתי אותו האם לא עידכנו אותו שההזמנה בוטלה, הוא אמר שלא ומאוד כעס על כך שלא הסכמתי לקחת את ההזמנה. ביום רביעי התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שיצרו עימי קשר בדחיפות, כך גם ביום חמישי בבוקר וגם בערב שהשארתי הודעה שאותה כבר הקלטתי. עד היום לא קיבלתי תשובה ולא יחס ומאוד מכעיס אותי השירות או יותר נכון החוסר שירות וההתעלמות שקיבלתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|