פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בסניף בורגר ראנץ-פז רוממה חיפה. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף רוממה-פז כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך 2 למאי בשעה 19:55 הגעתי לסניף שממוקם בתחנת פז בשכונת רוממה בחיפה יחד עם חברתי כל שרצוננו היה לאכול ארוחת ראנץ וארוחת ראניקס.ברצוני לציין שהשירות בסניף היה בוטה ומגעיל בצורה שאין לתאר.מנהלת המשמרת ששמה אורנית התייחסה אלינו כאל חיות . תוך כדי ההזמנה שבוצעה על ידי עובדת חדשה ששמה אינו ידוע מאחר שהיא לא ענדה תג שם באה אורנית מנהלת המשמרת "וחטפה" אותה למטבח . האירוע היה מלווה בצעקות לא מובנות שהנושא אינו ברור מאחר והסניף היה ריק . ניסיתי להעיר את תשומת ליבה של אורנית שכל היחס והשירות הלא ראוי לא צריך להיעשות לעיני הלקוחות.אורנית לא התייחסה לדברי ולא הרימה מבטה אל עיני.לאחר מכן המשכנו בהזמנה וכשסיימנו קיבלנו צעקה מאורנית שהייתה במטבח שאין ראניקס.החלטנו להזמין עוד ארוחת ראנץ וביקשנו מיונז בצד.אורנית שוב צעקה ואמרה שגם מיונז נגמר.הזמנו לשתות נסטי אפרסק וקיבלנו את הנסטי יחד עם האוכל רק שהנסטי היה חם.ביקשתי להחליף לנסטי קר ואורנית כהרגלה פתחה את פיה ואמרה שאין נסטי קר וגם אין קרח.התחלנו לאכול בכיף את ההמבורגר והציפס ופתאום שמנו לב שיש מיונז בתוך הלחמנייה.אני כלקוח שמשלם במיטב כספי מאמין שאם אין מיונז בשקיות קטנטנות אקבל מיונז בצלוחית אך לא קרה הדבר.חשוב לי לציין שבכל זמן שהותי בבורגר ראנץ היה קר והמזגן לא הפסיק לפעול על קור עז גם אחרי שביקשתי להנמיך או לכבותו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה