פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שליחים + הזמנה שגוייה ושירות טלפוני כושל! נושא התלונה:
אלישקוב - אבובה שירלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני פונה אליכם לאחר שכבר חוויתי כמה פעמים שירות כושל מרשת בורגראנץ.
ברוב מוחץ של כול ההזמנות הקודמות תמיד הגיעו אילנו הזמנות האוכל שביצענו באיחור ובעקבות האיחור האוכל גם הגיע קר. כמו כן היו לא מעט פעמים שקיבלנו הזמנות שגויות וחסרות שפריטים ששילמנו עליהם. כול הפניות שלי למוקד השירות עלו בהתנצלות טלפונית מצד הנציג לעיתים בפיצוי של שוקופאי ובעיקר בחזרה של הכשלים בשירות בהזמנה שלאחריה. לאחר שזהו הרשת היחידה שבה אני נאלצת להמתין כול כך הרבה זמן לקבלת המשלוח ולבסוף האכול מגיע קר או הזמנה חסרה לקחתי פסק זמן והחלטתי לא להזמין מכם יותר לתקופה.. היום החלטתי לתת לכם הזדמנות נוספת - לצערי התאכזבתי מכם שוב ובגדול!! ההזמנה שלי הגיעה לאחר 60 דקות (באיחור) ובנוסף התברר שההזמנה שגוייה ולא כפי שביקשנו אותה ( הזמנו המבורגרים במידה L - כפול אך קיבלנו רגילים.) כרגיל התקשרתי לשירות לעדכן על כך שחוייבתי על הזמנה X אבל קיבלתי פחות ממה ששלימתי עליו, הנציגה ענתה לי בשיא החוצפה כי אין בעיה, שלא ניגע באוכל והיא תשלח את השליח שוב לקחת את האוכל ולתת לי הזמנה חדשה, כשהערתי בפניה שגם ככה השליח הגיע באיחור ואני לא מתכוונת לחכות לאוכל שוב חצי שעה ויותר היא ענתה שהיאם אנחנו רוצים אפשר להשאיר את ההזמנה כפי שהיא והיא תפצה אותנו לפעם הבאה בשוקופאי 1 . מאחר וזה לא מקובל עלי כי אין פה שום רצון שלי להזמיו מכם שוב בסה"כ רציתי לקבל את האוכל בזמן, חם ועל פי ההזמנה שביקשתי לבצע ועליה שילמתי מכספי! ביקשתי מהנציגה לבטל לי את ההזמנה ואת החיוב ושתחזרו לכאן לקחת את האוכל. אני מבחנתי לא מתכוונת להזמין מכם לעולם! איבדתם לקוח שנתן לא מעט הזדמנויות ותמיד איכזבתם אותו בשירות כושל!! הרשת שלכם היא לא הרשת היחידה ועליכם לתת לצרכן שירות הוגן אך אתם לא עושים זאת. חבל. לקוח 1 לא מרוצה מספר ללפחות 10 חברים שהם מספרים לעוד 10 חברים וכך הלאה... ולפי האתר כמות התלונות מהשירות שלכם הלוקה בחסר עולה על מספר הגיוני. קחו את תלונתי כמשוב אמיתי מאחר ויש לכם הרבה על מה לחשוב ולעבוד מול העובדים שלכם בשיפור השירות ללקוח! אני לקוחה שלכם לעולם לא אהיה שוב - מקדולנדס זכתה בי ביושר כלקוחה ולא רק בי. בהצלחה.
עוגמת נפש ובזבוז זמן!! סוג הנזק :
שיפור השירות שלכם מכול הבחינות האפשריות ונתינת הרגשה כי המוצר שנרכש מחברתכם שווה את המחיר אותו שילם הלקוח ( ורצוי להתחיל בכך שקודם הלקוח באמת יקבל את המוצר עליו הוא שילם.) פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה