שרות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
לא ידוע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/05/11 החלטנו שלושה עובדים במשרד להזמין משלוח מהבורגר ראנץ, החלטה שתתברר כטעות פאטלית, ההזמנה בוצעה בשעה אחת וחצי בצהריים, נאמר לי שזמן ההגעה הוא עד חמישים דקות, לאחר כשעה, התקשרתי לברר מדוע עדיין לא קיבלנו את המשלוח נאמר לנו שהשליח בדרך, האוכל הגיע בשעה שלוש וחצי !!! וכמובן שהכל היה קר, ששאלנו את השליח על האיחור נעננו ב" מה הבעיה, תתקשרו ויפצו אותכם" לדאבוני, פה לא תם הסיפור, חצי מההזמנה לא הגיעה, שוב התקשרתי למוקד ההזמנות ולאחר בירור נאמר לי שמיד יצא שליח עם הפריטים החסרים, המתנתי עד שעה ארבע וחצי !!!!! ועדיין האוכל לא הגיע. התקשרתי שוב וביקשתי שיחזירו לי את הכסף שכבר שולם במזומן על מנה שלא הגיע, במקרה הזה, השליח הגיע לאחר כעשרים דקות עם הכסף....
שביקשתי לדבר עם שרות הלקוחות, נמסר לי מספר טלפון שבו אני אמור להשאיר הודעה והם יחזרו אליי, השארתי שתי הודעות, אני עדיין מחכה להם.
לסיכום, שרות ברמה הנמוכה ביותר, זלזול בלקוח והכי גרוע, אני שקיבלתי כזה שירות נאלץ לרדוף אחר הלקוחות שלהם !!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|