פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנות לא ראויות נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף "היציב" צומת קוקה קולה בני ברק כתובת:
"היציב" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אנו מזמינים מ"בורגר ראנץ" הרבה מאוד פעמים במהלך השנה, בעיקר מסניף "היציב" בצומת קוקה קולה בבני ברק- לפחות פעמיים בחודש.
בחודש האחרון מאוד התאכזבתי מהחברה עקב 3 פעמים רצופות שקיבלתי מנות עם פגם:
בפעם הראשונה לפני כשלוש שבועות בערך קנינו המבורגר עם שתיה ולקחנו הביתה, כשהגעתי הביתה ראיתי שהלחמניה העליונה שרופה מבפנים- התאכזבתי, אך לא התלוננתי.
שבוע לאחר מכן שוב הזמנו המבורגר - בעלי לקח הביתה, בכל המבורגר רגיל יש פרוסת עגבנייה, לתדהמתי במהלך הארוחה גיליתי שהפרוסת עגבנייה שלי כוללת את הראש של העגבנייה, כלומר זו היתה הפרוסה העליונה עם "העיגול הצהוב" - שממנו יוצא העלה של העגבנייה, זה מאוד לא נעים כי כמובן שזה לא אכיל, וזה גרם לי גם חוסר רצון להמשיך לאכול, באמת לא הבנתי איך יכול להיות שהעובד ששם את הפרוסה לא חשב לחתוך את החלק הזה ,או לשים פרוסת עגבנייה אכילה.
אך גם הפעם לא בחרתי להתלונן למרות שזה די הרגיז ויותר מכל איכזב, כי אני תמיד אוכלת מהסניף שלכם והכל היה טוב וטעים. החלטתי בליבי שלא אזמין בזמן הקרוב כי היה לי מגעיל.
בפעם השלישית בחודש האחרון ואני מאמינה שגם האחרונה (כי אני לא רוצה לקנות יותר- לפחות לא בקרוב) הפעם הזו, היתה אתמול בערב, בעלי ואני הגענו והחלטנו לא להזמין המבורגר, הזמנתי "סלט גדול עם חזה עוף" (כך ביקשנו) על מנת לקחת הביתה. (אגב זו לא פעם ראשונה שאני אוכלת את הסלט הזה) העובד נתן לנו את הסלט והלכנו, מבלי לומר לנו שיש שני סוגי סלטים עם חזה עוף- הוא פשוט החליט לבד שאנו רוצים סלט רק עם עגבניות, מלפפונים וחזה עוף, למרות שרציתי את הסלט בתוספת החסה, אך לא ידעתי שיש שני סוגים והוא לא ציין זאת בפניי, רק בבית קיבלתי את ההפתעה ולא הבנתי למה אין לי חסה.. אך נאמר שזה עוד לא נורא,
בנוסף, הסלט כלל 4 חתיכות ( בלבד ) קטנות של חזה עוף- וזה נראה לי בושה למחיר של 32 שח- הם היו מלאות בנקודות שחורות כמו ליכלוך של מכונה (לא פלפל שחור) ניגבתי אותם עם נייר - זה לא נעים . ונוסף לכך לפחות שליש מהקופסא היתה מלאה במיץ של הירקות- ממש כמו מרק - וזה ממש הורס הכל.
2-3 כפות מיץ זה נורמלי וטיבעי- אבל לא כ"כ הרבה ואני מצפה שעובדים יביאו את זה ללא כל הנוזלים האלו ויותר אסטתי ונקי.
מאוד מאוד התאכזבתי ולאחר המיקרה הזה החלטתי באמת כבר להתלונן על כל מה שקרה לי בחודש האחרון- בשלושת המיקרים. בתקווה שאקבל התייחסות וזה לא ישנה בעתיד- על מנת שבאמת אוכל וארצה לקנות שוב.
מקווה להתייחסות
אפרת המאוכזבת. [email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה