פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשד לקבלת מזון מקולקל/לא טרי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה קומה ג' כתובת:
מלחה קומה ג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי דודו בן 25 מירושלים לקוח קבוע ומרוצה של הרשת.
ביום שלישי ה- 14/6/2011 אני וחברתי אכלנו ארוחת בורגרץ' רגילה עם צ'יפס פוטטו ושתייה בסניף מלחה קומה ג'.
מיד בתום הארוחה חברתי החלה לחוש כאבי בטן חזקים ואני חשתי כאבים חזקים מאוד בהמשך היום.
חשוב לציין כי לא אכלנו אף מאכל נוסף במהלך אותו היום וכן יום לפני כן שאינו על בסיס קבוע בבית (איני אוכל מחוץ לבית פרט לבורגרנץ' בלבד, אפילו לא במקדונלדס)
בערב חברתי הקיאה ואני סבלתי מבחילות קשות ושלשולים שנמשכים עד כה.
נסענו בערב לחתונה של חבר קרוב מאוד שלנו שבמהלך הנסיעה נאלצנו לעצור כי חברתי הקיאה שוב. הגענו לאירוע באיחור ונאלצנו לעזוב את החתונה כשעה וחצי לאחר שהגענו לאירוע בעצב רב.
אני חובש במקצועי והכדורים שנטלנו סייעו במקצת אשמח מאוד אם תועילו בטובכם לבדוק את העיניין חשוב לי לציין כי אני וחברתי לקוחות קבועים ומרוצים מאוד של הרשת ואין לנו כוונה לא לפקוד את הסניפים בשנית.
אני מקווה שמקרה כזה לא יחזור על עצמו אין לנו ספק כי הכאבים החלו לאחר אכילת המזון בסניף.
כאמור אנו אוכלים בין ארוחה ל-3 ארוחות בשבוע

אנו מתוסכלים אך מבינים כי מקרים כאלו עלולים לקרות לצערי התזמון והחומרה של הכאבים הגיעו בזמן ובעוצמה שפגעה לנו מאוד בערב שחיכינו לו זמן רב שכן מדובר בחבר קרוב ביותר שלא יכולנו לחגוג איתו.
בנוסף הפסדנו ימיי עבודה.

מקווה לטיפול בהקדם . דודו
בריאותי סוג הנזק :
ע"פ החלטת ובירוקרתיית החברה פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה