|
|
|
|
|
|
שרות לקוי ואיכות ירודה של האוכל |
נושא התלונה: |
יום שני 13 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום 13/6/2011 בשעות הערב המאוחרות אני ובן זוגי ביקרנו במסעדת בורגר ראנץ סניף ביג באר שבע. המסעדה הייתה כמעט וריקה מאדם אך למרות זאת נאלצנו לחכות מעל לחצי שעה עד שההזמנה שלנו הייתה מוכנה במלואה (הגיעה בחלקים קודם טבעות בצל אחר כך המבורגר שלו ואחרי רבע שעה המבורגר שלי). לאחר קבלת ההזמנה במלואה ואחרי שכבר כל החשק יצא מהחוויה של "מזון מהיר" טבעות הבצל היו שרופות הסלט היה מורכב מירקות לא טריים. כאשר הבאנו לידיתה של גברת נופר מנהלת משמרת היא טענה כי מדובר בלחץ של משלוחים ומכאן סיבה מספיק טובה לדעתה לשרות הלקוי. ברצוני להביע את חוסר שביעות רצוני מהשרות ומאיכות המזון אינני סבורה שארצה לחזור על חוויה זו בשנית לעולם, לידיעתכם.
מספר עסקה: 27888
חשבונית מס קבלה: 24191
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|