|
|
|
|
|
|
אי ביטול חיוב בכ"א |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/7 בוצעה קנייה על סכום 50.4 בכ"א , לאחר שהבחנתי שיש תן ביס
ביקשתי ממנהלת המשמרת לבטל לי את החיוב בכ"א ולחייב דרך התן ביס , היא ביטלה אך לאחר 5 דקות ניגשה ואמרה לי שלא בוטל והיא לא יודעת לבצע זאת
והיא טטפל בזה , אך בפועל לא בוצע הביטול בכ"א מבקשת שיצרו קשר דחוף נעשה נסיון של מספר פעמים ליצור קשר ללא הצלחה , התבקשתי להשאיר טלפון אך אף אחד לא יצר קשר מבקשת שעוד היום הנושא יטופל במידה ולא יוגש תביעה בנושא
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|