פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה!! נושא התלונה:
חדד  סיגל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרייב ראנץ' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/07/2011 בשעה 20:35 ביצענו הזמנה- ארוחת ילדים לבת שתיה קולה, וארוחה ראנץ כפול יבש!!! בלי ירקות בלי כלום עם קולה!! חשוב לי לציין שהדגשנו את הראנץ הכפול יבש כי חבר שלי לא אוהב רטבים ולא ירקות!! בשיחת ההזמנה נאמר לנו שיקח זמן כי יש לחץ נתנו לנו זמן משוער כמו שבדר"כ עושים 70 דקות. בשעה 21:20 התקשרנו לברר לגביי המישלוח נאמר לנו בדרך. בשעה 22:00 התקשרנו שוב נאמר לנו בדרך. בשעה 22:40 כאשר התקשרתי והתלוננתי שזה לא לעיניין שבן-אדם יושב שעתיים רעב מחכה להזמנה. הבטיחו לנו פיצוי ארוחת ראנץ ונאמר לי שאני צודקת שאין להם מושג מה קרה. במהלך השיחה הזאת הגיע השליח, נתקתי את השיחה עם המוקד בשביל לקבל את המשלוח, כמובן שאני בודקת את הארוחה של חבר שלי הראנץ כפול יבש. ואיזה פלא הביאו לו כפול עם רטבים ועם ירקות. אני לא מבינה!! גם חיכינו שעתיים וגם כבר עד שההזמנה מגיעה היא מגיעה ככישלון??? התקשרתי למוקד ואמרתי להם שאני רוצה ארוחה כמו שביקשנו!!! הם אמרו לי שזה לא אפשרי כי הסניף סגור ושיביאו לי פיצוי. אני לא מבינה מה שווה הפיצוי עם את הארוחה שהיינו אמורים לקבל לא קיבלנו?? כמובן שהחזרתי את כל ההזמנה ואני מקווה שזיכו לי את הכרטיס. ממש חוצפה!! חשוב לי לציין כי ההזמנה נעשתה בראשון לציון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה