פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזלזלת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ניגשתי היום לבורגראנץ בבילו סנטר , קיבלה אותי מנהלת המשמרת ג'ולי עזרא
ביקשתי ממנה בתחילת ההזמנה שהציפ'ס שיגיע יהיה טרי ושיצא עכשיו מהשמן, היא ענתה לי:"אין לי ציפס' שעומד ,הכול טרי אז אם זה יגיע מהר שלא תגידי לי איך זה כ"כ מהר"
עניתי לה שאין בעיה , כשהגיעה ההזמנה ראיתי שהציפס עמד תחת המנורה וביקשתי ממנה להחליף אותו , להפתעתי התגובה שלה הייתה בצעקות ואמרה :"את יכולה לדבר יותר יפה" כשאמרתי לה להוריד את הקול היא החלה להתווכח ולהמשיך לדבר בזלזול רב!!!!"
לא מתקבל על הדעת שאדם שאמור לתת שירות ללקוח ידבר ככה וישפיל אותי ליד לקוחות אחרים, אני רואה את הדבר בחומרה רבה וגם העובדים האחרים ראו את התנהגותה, מה שבטוח שאני אחשוב פעמיים לפני שאקנה בסניף הזה, מצפה לטיפולכם.
עלבון סוג הנזק :
תחשבו בעצמכם על פיצוי הולם על התייחסות כזו!!! פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה