פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין, שלום רב,
שמי סיון ואני לקוחה קבועה של בורגראנץ' גם במשלוחים וגם בקניות בסניפים.
ברצוני להביא לידיעתכם כי למרות שזאת לא פעם ראשונה, הפעם השירות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת.
בתאריך 17.9 בשעה 19:26 סיימתי לבצע את הזמנתי דרך מוקד המשלוחים שלכם. בשיחה עם הנציגה נאמר לי מקסימום קבלה 50 דק'.
לאחר 45 דק' התקשרתי למוקד על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה, אמרו לי שיעבירו אותי למנהל והשיחה נותקה.
אחרי שעה, התקשרתי שוב למוקד ודיברתי עם נציג בשם שרון, שאמר גם הוא שיעביר אותי למנהל ושוב השיחה נותקה,וזאת לאחר שחיכיתי עוד 10 דק' בהמתנה על הקו לנציג.
אחרי שהתנתקה השיחה עם שרוןהתקשרתי שוב, ואחרי עוד המתנה, ענתה לי נציגה בשם הדר, וביקשתי ממנה לבטל את ההזמנה, היא אמרה לי שהשליח בדרך, אבל לא נראה לי הגיוני שאחרי שעה ועשר דק' השליח עוד לא הגיע, הדר לא העבירה אותי למנהל, וביטלה את ההזמנה שלי.
סה"כ המתנתי שעה ועשרים עד שבוטלה ההזמנה.
במידה ומלכתחילה היה נאמר לי שזמן המתנה יהיה מעל שעה, הייתי בוחרת אני אם להמתין או לא, מאחר ונאמר לי 50 דק' אני חושבת שהיה עליכם או להודיע על איחור או לפחות כפי שמגיע לפצות.
אני לא לקוחה שמתווכחת או דורשת פיצויים, במקרה זה לאחר 3 שיחות שנאלצתי להמתין, מבינהן 2 ניתוקים, אני חושבת שזה שירות לקוי ועליכם לבדוק את עצמיכם.
חשוב לי לציין שאני מאוד מאוכזבת מהשירות שקיבלתי, אני לא רגילה להמתין כלכך הרבה זמן להזמנה, אם זה לא אתם, זאת רשת אחרת...
מס' הפלאפון שלי שעליו נרשמה ההזמנה: 0502470573, סיון.
תודה.

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה