פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב ששלחתי לבורגראנץ ב25.8.11 ועד היום לא ענו לי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרום נווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
25.8.2011
לכבוד :
הנהלת בורגראנץ'
שלום ,

ברצוני לשתף אתכם ב"חוויה" שעברתי היום בסניפכם שבמרום נווה- ר"ג.
ניגשתי לקנות בצהריים ארוחה. הייתי שלישית בתור כאשר עובד אחד עבד על הקופה ,עובד אחד היה במטבח ועובדת נוספת שהייתה בין הקופות למטבח.כמובן שהיה מנהל משמרת אך הוא משום מה החליט לצפות מהצד ולא לזרז את התור ולעזור.כנראה שלמנהל המשמרת היה מאוד משעמם כי הוא גם הפעיל מוזיקה קיצבית מאוד ובקול וגם שאחד העובדים העיר לו לו שהוא לא שומע את הלקוחות היה קשה למנהל המשמרת להסכים עימו.סוף סוף הגיע תורי. ביקשתי לדעת מהיא ארוחת אנטריקוט והתשובה הייתה "סטייק" הזמנתי , לא הוצע לי לשדרג , לא הוצע לי להגדיל , הייתה הרגשה של "תסיימי את ההזמנה אני עייף.." ביקשתי לארוז ולכן ביקשתי שתייה סגורה ולא בכוס ח"פ . מייד הובהר לי שזה בתוספת כסף ויש רק מים או נסטיי.... ביקשתי להוסיף תוספת של סלט קצוץ דק . התשובה הייתה אין לנו סלטים בכלל . אני גרה באזור ועובדת באזור ובכל פעם שאני ניגשת לסניף הזה , בקניון מרום נווה שברמת גן "אין סלט..." הזמנתי .... שילמתי ואז גילתי שהבחור טעה בעודף והחסיר 9 ש"ח , הערתי את תשומת ליבו ואכן הוחזר לי הכסף.ואז במיידי יצא הצ'יפס. ואז גם השתייה , הזמני נסטיי אבל הבקבוק הקר הוכנס לשקית עם הצ'יפס הקר , שוב הערתי שאו שהצ'יפס יתקרר או שהשתייה תתחמם. התרצה הבחור והוציא את הבקבוק הקר מהצ'יפס ואז...חיכיתי וחיכיתי כי מה לעשות לסטייק לוקח זמן להתבשל ) זו תשובת אחראי המשמרת) אבל הצ'יפס בינתיים התקרר . כי לסטייק לקוח זמן להתבשל וסוף סוף הגיעה הארוחה . והייתי צריכה שלוש פעמיים לבקש קבלה (כי אני צריכה אותה לעבודה ) סוף סוף קיבלתי קבלה והלכתי לי ואז.... הבחנתי כרי לא נתנו לי את הטבעות בצל שהזמנתי , חזרתי והבחור פשוט זרק לי את הטבעות הבצל לתוך השקית (וכמעט פיספס) ניסתי לדבר עם אחראי המשמרת על השירות אבל הוא שמע מוזיקה ושתה לי מול הפרצוף דייאט קולה מפחית ( מה, יש בסניף יותר ממים ונסטיי? )הוא ,האחראי משמרת לא שמע את כל מה שהיה לי להגיד הוא רק ענה " אנחנו רק בני אדם וגם אנחנו טועים ". עכשיו אני מבינה למה שבכל פעם שילדיי מבקשים לאכול "בורגר ראנץ" אני מציעה להם משהו אחר ולמה אני מבקרת פעם בחצי שנה בסניף הזה למרות ,שוב שאני גרה בשכונה ועובדת בשכונה . אני פשוט אחרי 6 חודשים שוכחת את היחס והשירות שנותנים!!!!
דרך אגב הארוחה נזרקה לפח . הצ'יפס כמובן היה קר ולא אכיל והסטייק... היה בלי מלח בלי טעם עם המון סיבים מעצבנים וקר!!!!
האמת שאם החלטתי שאני כותבת לכם אני מצפה לתגובה!!!
בידי חשבונית קבלה מס' 111405 מהיום 25.8.11 שעה 14:14

בברכה , שרית אברהם


עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה