שירות לקוחות מזעזע - הזמנה חסרה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
גיבורי ישראל 5א נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ארוחה עסקית דרך תן ביס, הכוללת המבורגר כפול וצ'יפס
בין היתר הזמינו ארוחות עוד ארבעה אנשים :
מתוכם ל3 לא הגיע הצ'יפס ולעוד אחד בכלל לא הגיע המנה!
לי ספציפית לא הגיע צ'יפס,
אבל התלונה שלי היא יותר על מה שקרה אחר כך,
עקב כך שלא הגיע צ'יפס, הסניף התבקש לשלוח צ'יפס אך הוא טען שהוא כן שלח בהזמנה הקודמת ולא מעניין אותו מה אני אומר.
מעבר לזאת, כאשר פניתי ישירות לסניף ולא דרך תן ביס - הם אמרו שזה לא מעניין אותם.
מה שקרה בפועל זה שלא נהנתי מהארוחת צהריים שלי ובמקום זה ביזבזתי את הזמן בדיונים עם בורגר ראנץ בטלפון
שהסתכמו בכך שלא אכפת להם ממני בתור לקוח.
אני מרגיש מאוד מאוכזב עקב המקרה ומקווה לפיצוי הולם.
בסיכומו של דבר גם נפגעתי מבחינה כספית וגם מבחינת עוגמת הנפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם \ זיכוי מלא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|