פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מנהל משמרת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחמישי האחרון קניתי ארוחת קומבינה בסניפכם בקניון רננים שברעננה, בעת ההזמנה ביקשתי מהקופאית כהרגלי להחליף את טבעות הבצל בצ'יפס. הקופאית אמרה שאין בעייה. כאשר הביאו לי את הארוחה ראיתי שלא הוחלפו טבעות הבצל, אמרתי לקופאית שכפי שביקתי עליה להחליף את טבעות הבצל, היא ענתה שמנהל המשמרת אמר לה שלא ניתן לעשות זאת, אמרתי שהיתה אמורה לומר לי זאת בתחילת ההזמנה ולא אחרי ששילמתי, בנוסף, לא ברור לי מדוע לא ניתן לעשות זאת כיוון שאני תמיד עושה זאת. ביקשתי שתקרא למנהל המשמרת, הגיע בחור בשם "מהדי" הוא אמר שלא ניתן לעשות זאת, הסברתי שלי נאמר אחרת כאשר ביצעתי את ההזמנה. המנהל ענה בזלזול, בחוצפה, בכעס, הוא אמר ואני מצטטת "אני לא אחראי על טעויות שעובדות חדשות עושות פה" אמרתי לו אם אתה כמנהל לא אחראי אז מי אחראי, אתם אמורים להסביר לעובדות החדשות מה לעשות, הוא ענה "אל תדאגי היא תחטוף על זה" באלו המילים, אמרתי שאני לא חושבת שהיא צריכה "לחטוף" על זה אבל הוא יכול לתת דוגמא, להסביר כמו שצריך, לענות ללקוחות יפה, ולגבות את העובדים, ואם נעשתה טעות עליהם להבין ולתת ללקוח מה שהובטח לו, הוא ענה "זה מה יש" וכמובן שלא החליף לי את טבעות הבצל, עמדתי שם כ 10 דק' והתווכחתי איתו על הנושא, בסופו של דבר כאשר ראיתי שאין הבנה והוא עונה לי בחוצפה שרק מכעיסה אותי יותר ביקשתי את שמו כדי שאתלונן עליו, והוא ענה לי "בשמחה רבה" נראה כאילו הוא בכוונה עונה בזלזול, מתחצף ומתגרה בלקוחות, לא ברור לי מדוע ומה האינטרנס, אני יצאתי נסערת, הארוחה התקררה, ולא נהננו ממנה. חוצפה כזו מזמן לא ראיתי. דורשת הסבר ופיצוי !!!!! חבל שאתם מעסיקים מנהלים שלא יודעים להתנהל, כ"כ חשוב לדעת שירות לקוחות מהו, במקום להגיד אני מצטער לשים לי עוד מעט צ'יפס במקום טבעות הבצל ולהסביר שלהבא לא ניתן לעשות זאת, הוא העדיף להתנגח איתי, להפסיד לקוח, לגרום לכל מי שעמד שם לצפות ביחס המבזה שאתם נותנים ללקוחות, ולגרום לי להיות מאוכזבת ולהתלונן בפניכם.. פשוט חבל. הכל היה יכול להפתר בצורה כ"כ קלה וכ"כ שונה.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה