|
|
|
|
|
|
שירות לקוי מטעם מנהל הסניף |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
היום הגעתי לסניף חולון בכדי לקנות מזון לילדיי. לצערי ברגע שהגענו לתשלום ההזמנה נתקלתי במנהל הסניף בשם איתי אשר טען שאי אפשר לחייב ידני את כרטיס האשראי. הוא הפנה אותי לשירות הלקוחות הארצי של הבורגראנץ וביקש שיחייבו את הכרטיס שלי על ידם מכיוון שאצלו במערכת לא ניתן לעשות כך. בשיחתי עם המוקד הארצי התברר לי שאין באפשרותי לקבל את ההטבה מכיוון שיש סניפים ספציפים ש"חולון" חלק ממנה שרק שם יש אפשרות לקבל את ההנחה. שפניתי למנה הסניף איתי עם ההטבה הוא טען שאין לו אפשרות להעלות את החשבונית או את מספר ההזמנה ועליי לבטל ולחייב דרכו שנית. לפי דעתי זה זלזול בלקוח וטרטור. לא ייתכן שברשת כל כך גדולה אין אפשרות לחייב ידנית כרטיסי אשראי. קחו את זה לצומת ליבכם!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|