הזמנה ממוקד שליחויות שביצעתי. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 1-4 ביצעתי הזמנה טלפונית למוקד בורגר ראנץ שהועברה לסניף בחולון לאספקה.
ההזמנה בוצעה ב 12:30 בלילה, בעלי ביצע את ההזמנה וביקש תוספת של פטריות ב3 ש"ח וביקש כנפיים.
לשאלתו כמה כנפיים יש נאמר לו כי יש 6 יחידות בכ22 ש"ח.
נתחיל מיזה שההזמנה הגיע לאחר כשעה ורבע במקום 50 דקות.
האוכל היה קר, הציפס וטבעות הבצל היו קרים מאוד!! פטריות ששילמתי עליהם- לא היו.
ובקשר לכנפיים.. היו 3 יחידות של כנפיים חצויות כל כנף ל- כשלזה הם קוראים 6 כנפיים, פשוט חוצפה ואכזבה גדולה מהארוחה, אודה להתייחסות ראויה ללקוחה קבוע של הסניף, 0502195417 0504445062 ,בברכה כהן סימה אופיר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי ראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|