פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה ממוקד שליחויות שביצעתי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 1-4 ביצעתי הזמנה טלפונית למוקד בורגר ראנץ שהועברה לסניף בחולון לאספקה.
ההזמנה בוצעה ב 12:30 בלילה, בעלי ביצע את ההזמנה וביקש תוספת של פטריות ב3 ש"ח וביקש כנפיים.
לשאלתו כמה כנפיים יש נאמר לו כי יש 6 יחידות בכ22 ש"ח.
נתחיל מיזה שההזמנה הגיע לאחר כשעה ורבע במקום 50 דקות.
האוכל היה קר, הציפס וטבעות הבצל היו קרים מאוד!! פטריות ששילמתי עליהם- לא היו.
ובקשר לכנפיים.. היו 3 יחידות של כנפיים חצויות כל כנף ל- כשלזה הם קוראים 6 כנפיים, פשוט חוצפה ואכזבה גדולה מהארוחה, אודה להתייחסות ראויה ללקוחה קבוע של הסניף, 0502195417 0504445062 ,בברכה כהן סימה אופיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ראוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה