|
|
|
|
|
|
סופקה מנה ללא בשר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף של הרשת בקריית שדה התעופה, ייצאתי במיוחד באמצע עבודה.
הזמנתי ארוחת ראנץ' כדי להביאה לילד.
להפתעתי כשהגעתי לבית ופתחתי את המנה התברר שהבשר לא נמצא.
עשיתי כל שביכולתי על מנת לתפוס את הסניף בטלפון כדי להעמיד אותם על הטעות שקרתה. הניסיון כשל.
לאחר ניסיונות רבים אחרים סוף סוף הצלחתי לאתר מישהי שקוראת לעצמה מנהלת הסניף.
קיבלתי יחס מזלזל ומשפיל, היא לא האמינה לדבריי, וטענה שהיא מאמינה לעובד שלה. ומכך משתמע שהיא רואה בי כמשקרת.
במילה אחת אכזבה. ככה לא מתנהלים מול לקוח ולא אומרים ללקוח לשתוק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|