פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וק באוכל והתייחסות מזלזלת לאחר מכן נושא התלונה:
אופריכטר נוגית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז חורב חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
איני מתחייבת לגבי התאריך - איבדתי את התאריך המדוייק. את שאר הפרטים אני זוכרת בבהירות רבה!!
בתי בת השתים עשרה הזמינה תפוח אדמה אפוי ברוטב צ'ילי. לאחר ביס אחד מהרוטב היא זינקה בצווחה איומה. מתחת לרוטב שכב תיקן (ג'וק) בגודל מלא (5 ס"מ לפחות) גדול. פעור פה.
הנחתי את הארוחה על הדלפק, המומה. לא רציתי פיצוי - רק ללכת ולא לחזור!
לקחו ממני את הפרטים והבטיחו לברר.
מנהלת פניות ציבור מת"א ניסתה להשיג אותי בטלפון. השאירה הודעה ולא ניסתה יותר. לאחר שבוע של המתנה שוחחתי איתה. לאחר עוד שבועיים הגיע מכתב ובו נאמר כי הנהלת בורגר ראנץ' עושה מאמצים... וכי הם מצטערים כי הארוחה "לא הייתה לשביעות רצוני"... אני כנראה נודניקית וביקורתית מדי? מדוע שלא אהיה מרוצה מתוספת חינם של תיקן?
בנוסף צורפו כרטיסים לשתי ארוחות ראנץ' בסניפי הבורגר. הפיצוי נראה לי מגוחך והמכתב מעליב, אולם שקעתי בשיגרת היום-יום ולא החזרתי את הכרטיסים.
עברו שלושה חודשים שהשכיחו מבתי את הטראומה, נכנסתי לאותו סניף על מנת לממש את הפיצוי, אבל... הם אינם מכבדים את הכרטיס!!!! קראתי למנהל, אותו בחור שקיבל ממני את הג'וק - אולם בזלזול ובצחוק הוא טען שעלי לברר אילו סניפים מכבדים את השוברים... השארתי את השוברים והלכתי, בהבטחה לעצמי שלסניפי הבורגר ראנץ' לא אשוב יותר לעולם!
חברה שאינה יודעת להתנצל ובוודאי שלא לפצות, בוודאי אינה לומדת מטעויות! התביישתי מהטיפול של אותה הדס מתל-אביב. ממש התביישתי. אני עובדת עם אנשים רבים ולכל אדם שמנהל עמי שיחה אודות מזון מהיר אני מספרת את הסיפור הנורא. לא זה של הג'וק - זה אולי יכול לקרות. מגעיל. לא נעים - אבל אולי נסלח. חוסר היכולת להתנצל. זה מרגיז. שלחתם לי פיצוי? מדוע פיצוי שלא אוכל לנצל? הרי אם אכלתי במרכז חורב וכתובת מגורייי סמוכה לו - מדוע איני יכולה להשתמש בהזמנה לארוחה באותו סניף? האם הפעם עלי לגמוע מרחקים על-מנת לזכות בעוד חרק מת בארוחה? אז חסכתם. לא טרחתי לקחת עמי את השוברים. אולי העובדים נתנו אותם לאוייביהם? איני יודעת מה עשו בהם. אני יודעת שלאורך כל הדרך נתקלתי בחוסר איכפתיות ושאננות ואף לא באדם אחד שטרח לומר שזה ממש מצער ובלתי נסבל שג'וק הגיע אל מרכז הארוחה. עטוף ומצופה.
עתה - רק השם עושה לי בחילה. מאז המקרה, אגב, שמעתי תלונות רבות מאחרים על הטינופת בסניפי הבורגר ראנץ'. זה מה שעושה זילזול של הנהלה...
כולם גם יחד סוג הנזק :
אולי שמישהו בהנהלה ילמד לטפל בלקוחות? פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה