פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחבר שלי הזמנו קומבינה מבורגר ראנץ במוצאי שבת בתאריך 14/07/2012. בשעה 19:00 הזמנו ארוחת קומבינה ל-2 ,לאחר 45 ד'ק התקשרו וביטלו לנו את ההזמנה עקב נפילת החשמל, שילמנו בכ"א אמרו שזיכו את החיוב. לאחר שעה התקשרו לחבר שלי שוב לראות אם אנו רוצים לשחזר את ההזמנה, חבר שלי ביצע הזמנה אחרת והזמין ראנץ כפול. אחרי שעה וחצי של ההזמנה הגיעה ארוחה שולם במזומן , אך בוצע טעות בהזמנה וקיבלנו ארוחת ספרדי במקום ראנץ כפול. התקשרנו לבורגראנץ ואמרנו להם שחלה טעות בהזמנה. אמרו לנו אנו מצטערים נשלח לכם ארוחה חדשה של מה שהזמנו, בנוסף עשינו עוד הזמנה של ארוחת ראנץ, הייתה זו ההזמנה בשעה 21:00 , עד 01:00 בלילה לא קיבלנו את ההזמנה, ב01:10 התקשר השליח ושאל על כתובתי , נאמר לו אנו מחכים להזמנה כלכך הרבה זמן ,כאשר אנו מנסים להתקשר למוקד ההזמנות אך ללא הצלחה עקב סגירת השירות. השליח אמר שמגיע עוד 10 ד'ק ליעד ונקבל את הזמנתנו. לאחר חצי שעה עדיין לא הגיע עד עכשיו. יום למחרת יום ראשון התקשרנו על עוגמת הנפש שנגרמה לנו, אחרי הרבה שיחות ולא היה להם תשובה בשבילנו עד שאמרו כי לא חייבו את הכ"א , ואת המזומן יחזירו לנו אחרי שביקשנו לכתובתי. המזומן הוחזר אחרי חצי שעה . אחרי שהוחזר המזומן יומיים אחרי התקשרו משירות לקוחות ונזכרו כי התקשרנו , נאמר להם הסיפור ואם אמרו שנקבל לכתובתינו מכתב תגובה על מה שנגרם .עד היום לא קיבלנו.
היום אני פותחת את העסקאות שבוצעו בכ"א שלי ומוצאת כי בורגראנץ חייבה אותי פעמיים (ללא זיכוי)
חיוב 1 -על סך : 61.90 ש"ח.
חיוב 2 -על סך :99.00 ש"ח.
אחרי שעשו לנו עוגמת נפש , זלזול בלקוחות אשר הם משרתים, ואחרי התחננות לקבל את המזומן,ולאחר שאמרו כי זיכו אותי בכ"א .
מסתבר כי לא עמדו בשום תשובה שלהם.
התקשרתי לשירות לקוחות שוב אך היה מענה קולי כמו תמיד, השארתי ומעניין מתי יחזרו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה