שרות גרוע,אריזה לא אסטטית וצ'יפס מקולקל |
נושא התלונה: |
יום שני 06 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שיבא, תל השומר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.8.12 הלכתי עם חברה לאכול ארוחת צהריים, במרכז הצומת, בשיבא, בסניף "בורגר ראנץ" המקומי.
השירות היה מזעזע, התרוצצו שם ילדים שלא בדיוק ידעו מה הם עושים... מנהלת הסניף, חזרה בדיוק מהפסקה שלקחה והחלה לנבוח על קייטנת העובדים... "אני רק יוצאת לכמה דקות ותראו איזה בלגן אתם עושים"...מאותו רגע, היא החלה לתת פקודות, אחד צעק על השני, ריבים, הערות לא נעימות לאוזן וכדומה.
זמן ההמתנה להזמנה לקח מעבר למצופה ועורר לא מעט כעס מצד הלקוחות האחרים. אבל שיא השיאים היה הצ'יפס. טעם הצ'יפס היה מעורר בחילה ובטעם איום ונורא, מה שאומר שהיה מקולקל ואכן המנהלת, לאחר שהתלוננתי החליפה לי ולעוד לקוחה את הצ'יפס אך ללא שינוי גם במנת הצ'יפס החדשה שקיבלתי היו מספר לא מועט של צ'יפסים שטעמם מזעזע... הפעם כשהלכתי להעיר על כך, ענתה לי מנהלת הסניף כי " אין לה שליטה על כך, מדובר בשקית גדולה של צ'יפס והיא לא יכולה לברור בין הטובים למקולקלים ושאני אוציא את המקולקלים ואוכל את הטובים למאכל"...
בנוסף, היא הייתה אמורה להחזיר לי עודף 5.60 והחזירה רק 5 ₪ ואמרה " אני כבר אחזיר לך 60 אגורות... מה שלא קרה. (כמה כאלה ביום ויש לה הכנסה לא רעה).
הזוי ביותר אך אמיתי!!! לצערי השירות גרוע, האוכל ארוז בצורה לא אסטטית והכי נורא הוא גם מקולקל.
חבל שתאבדו לקוחות שבאמת מעדיפים אתכם על פני המתחרים...
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|