שירות גרוע ביותר ומחסור במוצרים בסיסיים |
נושא התלונה: |
שבת 04 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מדינת היהודים 95 הרצליה פיתוח |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה 4.8.12, בקרתי עם משפחתי בסניף בורגר ראנץ' במדינת היהודים בהרצליה. כוח האדם היה מצומצם (קופאית אחת שאחראית גם על ההגשה ושני עובדי מטבח). לקח לי בערך 10 דקות להזמין את האוכל וזאת כאשר אני היחיד בתור. בזמן ההזמנה התברר לי שהמאכלים שרציתי להזמין (כוכבים, מקלוני תירס ואצבעות עוף) היו חסרים. בלית ברירה הזמנתי שני סלטים עם גריל עוף, כנפי עוף צ'יפס ושתייה. כאשר הגיע האוכל (כעבור 15 דק' נוספות) התיישבנו לאכול וגילינו שאין מלח, לא בסלט ולא בציפס... קמתי מהשולחן ובקשתי בנימוס מלח מאחד העובדים. העובד השיב לי שאין מלח. מאוד הופתעתי מהתשובה שכן זהו מוצר בסיסי ביותר אבל יותר הופתעתי מכך שהעובדים המשיכו לחייך כאילו זה דבר נורמלי לחלוטין ולא עשו דבר. מאחר שישבנו עם שלושה ילדים ועבר זמן רב, הילדים איבדו את הסבלנות והרגשנו שבויים של המקום. בנוסף, הצ'יפס היה קר והמקום סבל מחוסר היגיינה (אוכל שלא פונה זמן רב מהשולחנות ורצפה לא נקייה).
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על הארוחה (כ 95 ש"ח) ופיצוי נוסף על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|