פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על הזמנה 4196488 נושא התלונה:
אילוז  ניר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

להלן פרטי התלונה שלי:

1.אשתי ביצעה הזמנה בשעה 20:58 ומספרה הוא 4196488 לפי מספר פלאפון 050-3366463

2.בשעה 21:40 התקשרתי לבדוק מה קורה אמרו לי שביצעת הזמנה ב20:58 ולכן יש עוד זמן,אמרתי שיש לו עוד 10 דקות

להגיע אבל אני מחכה.

3.בשעה 21:58 לאחר שחרגתם מזמן המשלוח שלכם שעומד על עד!!!! 50 דקות התקשרתי שוב ומסרו לי שהיה לחץ

בסניף (מה שממש לא מעניין אותי כמובן),והשליח "יאחר והוא כבר מגיע" הסברתי להם בטלפון שיש הבדל גדול

בין יאחר לבין כבר מגיע...אז הם תיקנו את עצמם ואמרו לי שהוא כבר מגיע.

4.בשעה 22:08 התקשרתי שוב,והפעם התעצבנתי למה השליח לא מגיע לא היה להם הסבר משהם מצטערים...

5.בשעה 22:20 (איחור של חצי שעה!!!!) התקשרו אל אשתי ואמרו לה שהשליח לא מוצא את הבניין,זה ממש עבר כל גבול

כי משום מה הבחור מהסניף אומר לי שרשום לו קומה 6 דירה 23, שבהזמנה רשום בהערות בפירוש "יוהנה ז'בוטינסקי 22 אשדוד,

בית פרטי באזור טו'!!!" כן בית פרטי לא בניין ולא קומה ולא כלום, ועוד הבחור מהסניף אומר לי שיכול להיות שהתבלבלו...., ראיתי

מהחלון את השליח ,הוא הציג בפני קבלה וכשראיתי אותה ממש התעצבנתי
לאחר שפתחתי את ההזמנה הייתי עוד יותר בהלם...

6.בהזמנה רשום בפרוש קולה זירו ודיאט ספרייט!!! מה קיבלנו?קולה זירו ודיאט קולה....

7.האוכל היה ממש אבל ממש קר וכפי שאתם מבינים במיקרו לא ניתן לחמם את ההמבורגר כי הוא יוצא יבש וקשה

לכן...נאלצנו לאכול את המנה שלנו קרה.(מיותר לציין שזה היה ממש לא טעים)

8.כשהתקשרתי למוקד שלכם הבחור מרוב חוצפתו שאל אותי אם כבר אכלנו?סליחה שאלתי אותו נראה לך

שלא מספיק שחיכיתי חצי שעה , עכשיו גם אני יחכה לעוד מנה שלכם ??ביקשתי שיחזרו אליי עם דין וחשבון ומיותר לציין שכנראה

גם לא יחזרו .

לכן...

אני מבקש פיצוי כספי מיידי בגלל:

1.איחור של חצי שעה

2.קבלת האוכל כשעה ו20 דקות מרגע הזמנתה.

3.לא קיבלתי עדיין אישור הזמנה למייל [email protected] או שגם אותו לא רשמתם כמו שצריך???

4.קבלה ידנית שרשומה בכתב יד שמראה על זלזול בלקוחות שלכם

5.רישום כתובת לא נכונה

6.קבלת מוצר לא נכון

7.אוכל קר (גם ההמבורג וגם הצ'יפס)

8.שיחות והסברי סרק בטלפון על זמן ההגעה של השליח

9.מנהל הסניף אפילו לא התקשר להתנצל לאחר שדרשתי שיעשה זאת בגלל קבלת האוכל הקר!!

בתודה (או שלא בעצם)

ניר אילוז

052-7401616

או ג'ואנה

050-3366463
בזבוז זמן סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה