שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 03/09/12 רכשי ארוחת מדיום בסניפכם הנמצא בצומת קוקה קולה.
הארוחה היתה ארוזה ולקחתי אותה לביתי.
כאשר פתחתי את השקית ההמבוגר היה בתוך המתקן של השתיה ולא הביאו לי צ'יפס ( מה שגרם לכך שברגע שהוצאתי אותו מהמתקן כי חשבתי שזה צ'יפס, ההמבורגר יצא מהשקית והתפרק).
חיפשתי באינטרנט את המספר של הסניף ולא היה מענה.
התקשרתי לשירות לקוחות, הם נתנו לי מספר נייד שגם היה סגור.
התקשרתי שנית לשירות לקוחות , הם נתנו לי מספר בזק שלא ענו בו.
בפעם השלישת שהתקשרתי הם אמרו שינסו ליצור איתם קשר ושעובד מהסניף יחזור אלי.
לאחר כרבע שעה חזר אלי בחור מהסניף וסיפרתי לו את כל הסיפור.
כבר עברה שעה מאז שרכשתי את הארוחה וכמובן שלא נגעתי בה.
מאותו רגע חיכיתי עוד שעה ועשרים דקות עד שקיבלתי ארוחה חדשה, וזה לאחר טלפונים רבים שהיתי צריכה לחזור ולברר מה קורה ומתי אני אקבל את הארוחה.
אין אני כועסת על הטעות של הצ'יפס, שכן טעויות קורות מה שמפריע לי זה השירות.
לקח המון זמן לתפוס את הסניף והיתי צריכה להתקשר כמה וכמה פעמים וגם שהצלחתי לתפוס מישהו משם לקח הרבה זמן עד שקיבלתי את המוצר שעליו שילמתי.
לאור המקרה אשמח מאוד לקבל פיצוי על אי הנעימות, הטרטור והאכזבה.
|
|
|
|
|