שירות גרוע ומזלזל, ארוחה קרה, מסטיקית שנזרקה לפח לאחר סירוב להחליף מנה.d |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשעתיים בערך נכנסתי עם אחותי ובנה לסניף הבורגר ראנ'ץ בקניון מלחה.
הזמנו ארוחת ילדים, ארוחת ראנ'ץ וראנ'ץ אחד רגיל ללא ארוחה.
כבר עם ביצוע ההזמנה נתקלנו בקופאית מרושלת, עם פרצוף חמוץ שהשרתה אווירה לא נעימה בכלל ועשתה טובה כאילו נתנה לנו שירות.
כשההזמנה הגיעה והתחלנו לאכול, ההמבורגר של אחד הראנצים היה שטוח מאוד ונלעס כמו מסטיק בפה ממש הרגשה של סוליה של נעל.
מאחר ואנחנו יודעים ומכירים טעמו של המבורגר וראנץ, ואנחנו לקוחות קבועים בסניף זה במלחה, פנינו לדבר עם אחראי משמרת.
אחראי המשמרת הגיע לדלפק, בהופעה מאוד מאוד מרושלת, ללא תג שם, עם מדים מלוכלכים וסגנון דיבור משפיל ביותר, חטף את ההמבורגר מהיד וזרק אותו בהפגנתיות לפח הזבל.
הכינו לנו ראנץ חדש, בראנץ החדש שמו המון המון המון מיונז עד כי הייתי צריכה לבקש מפית כדי לנגב אותו מהלחמניה.
הגענו למסקנה שאנחנו לא יכולים להמשיך לאכול את זה, קראנו שוב לאחראי משמרת בחור בשם שחר(בלי תג שם), שהגיע לשולחן, מדבר איתנו בזלזול עם חולצה מורמת מעט וידיים על הישבן. ביקשנו ממנו בבקשה אנחנו רוצים להחליף, הרי זה לא יתכן ששלמנו 94 שקלים וזה המון כסף ואנחנו (למעט ארוחת ילדים) לא אכלנו את האוכל.
הוא סירב וטען שאני לא מדברת אליו יפה ואין לו מה לעשות הוא כבר החליף פעם אחד "ועשה לנו טובה" לטענתו.
מאחור במטבח כל חבורת העובדים מדברת עלינו הלקוחות בקול רם ומזלזל כאשר אמרתי שאפנה ואתלונן לצינורות המקובלים.
אווירה ממש לא נעימה, אוכל מזעזע. לא כך ציפיתי מרשת בינלאומית שתתייחס ללקוחות שלה.
עצוב שרמת השירות והאוכל הולכת ומידרדרת.
אני ומשפחתי יותר לא נגיע לסעוד בסניף זה.
מאוד מקווה שתתייחסו לפניה זו ותגיבו בהתאם.
בתודה,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|