עיכוב של מעל שעה במשלוח!!!!!! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 2.10.12 בשעה 14:20 התקשרתחי למוקד ההזמנות שלכם וביצעתי הזמנת לארוחת ראנץ'.
נאמר לי ע"י הנציגה שעד 50 דקות המשלוח יהיה אצלי.
בשעה 15:38 כשראיתי שעברו 20 דקות מעל הזמן המובטח, התקשרתי שוב.
ענתה לי בחורה בשם לידר. לאחר בדיקה קצרה הודיעה לי שהמנה שלי טרם יצאה אפילו מהסניף.ויישלח לי פיצוי להזמנה הבאה.
הודעתי לי שאני לא מעוניינת בפיצוי עתידי אלא בפיצוי נוכחי וסוכם שיישלח לי גם קינוח וגם לא אצטרך לשלם על דמי משלוח בסך של 12 ש"ח, ושהשליח בדקות הקרובות כבר בדרכו אליי.
בשעה 16:22...עוד 40 דקות אחרי!!!!התקשרתי שוב!
ענה לי בחור בשם שחר.בדיוק בעודי משוחחת עימו נשלח השליח.
המנה הייתה קרה, ללא הקינוח שהובטח לי, ובחשבונית הופיע עדיין דמי המשלוח והשליח לא עודכן בדבר.
ביקשתי לדבר עם מנהל מוקד ההזמנות.
העבירו אותי לאדון בשם אביב.
הוא כמובן התנצל וטען שהיה עומס ושיישלח לי פיצוי עתידי.
אמרתי לו שהיה הראוי להודיע לי על עיכובים כדי שאוכל לבחור האם להמתין או שמא לבטל את ההזמנה.
בנוסף לגבי הפיצוי העתידי.....עדיף לתת ללקוח שחש אכזבה תחושת סיפוק מיידית כדי לתת לו את החשק להזמין שוב בעתיד....לא ככה?
בסופו של דבר ביקשתי לא לשלם כלל.אביב סרב וביקש 30 ש"ח עבור מנה שהיתה קרה, וסביר להניח היתה נזרקת לפח אלא אם כן אתם מחממים ומעבירים ללקוח הבא.
כל זה בשביל להימנע לרצות את הלקוח על מחדל שלכם!!
אני לא דורשת פיצוי אפילו, וסביר להניח שלא ייעשה בתלונה זאת דבר, אבל הייתי חייבת לשתף!!!
שירה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|