הזמנה הלא נכונה הגיעה |
נושא התלונה: |
טמיר שי |
שם/כינוי: |
שבת 01 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
האופרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ארוחת ספרדי כפול בלי חמוצים ובלי כרוב, בתוספת טבעות בצל גדול.
הגיעה אליי ארוחת ספרדי רגיל עם כרוב וחסה ובלי טבעות בצל.
התקשרתי להתלונן ונתנו לי טלפון של הסניף - המספר היה לא מחובר.
התקשרתי שוב אמרו לי שיוציאו לי המבורגר חדש וטבעות בצל מייד.
אחרי רבע שעה מתקשר אליי מישהו כעוס מהסניף ו-"מודיע" לי שלא הייתה להם טעות ושקיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. עד שלא התחלתי לצעוק עליו הוא לא הבין שהוא צריך להוציא לי את האוכל, ועוד הוא ביקש שאני אשמור את הספרדי שאני לא עומד לאכול כדי להחזיר לשליח.
תודה לכם בורגר ראנץ' - שדפקתם הזמנה פשוטה, האשמתם את הלקוח בשקר וגניבה וגרמתם לי לחכות שעה לאוכל קר, שוב.
חארות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שירות אדיב ויעיל, אמון בלקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|