מצב ירוד ביותר של הסניף - העדר ניקיון וליקויים בציוד |
נושא התלונה: |
שבת 01 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מתחם ישפרו סנטר-נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך-01/12/2012 בשעות אח"צ בקרתי עם משפחתי בסניף בורגראנץ ברחוב הפטיש נ"צ והחוויה שעברתי פשוט מזוויעה!
קודם כל נכנסנו לסניף והמקום נראה מלוכלך והריצפה היתה מלוכלכת ודביקה.
כשרצינו לשטוף ידיים, מצאנו את הכיור שמחוץ לשירותים, סתום, מלא נייר ועם שלט שמתריע שהכיור אינו שמיש.
כשנכנסנו לשירותים, נדהמנו לראות מקום מטונף, ברמה שהעלתה את החשש שלנו מקבלת זיהום או מחלה, ציוד שבור, והעדר מוחלט של נייר מכל סוג שהוא.
כשקראנו לאחראית הסניף, לראות את מצב השירותים, כל שהיה לה להגיד הוא "אין לי מספיק כוח אדם, ואין לי איך לטפל במפגעים הקיימים ומבחינתי אתם יכולים להתלונן, כי אולי זה יפתור את הליקויים".
כמו כן,
היא הצהירה בפנינו שמנהלת הסניף מודעת למפגעים שתיארנו ואין ביכולתה לתקן אותם.
אין זה הביקור הראשון שלנו בסניף זה, אך מעולם לא נתקלנו במצב כל של מזעזע של הסניף.
לאור מצב ההגיינה בסניף, עולה במוחינו השאלה, מה רמת נקיון האוכל המוגשת בו...
אבקש את התייחסותכם לאמור לעיל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור מיידי ברמת נקיון הסניף ותקינות הציוד בו ופיצוי על עגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|