פרטי התלונה

תלונות סקאי פי סי בע"מ

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גינזבורג 6 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/7 הזמנתי משטח קירור למחשב נייד וקיבלתי מייל אוטומטי שכלל את הציטוט הבא "ההזמנה שלך עוברת בדיקת זמינות מלאי אצלנו ואצל הספקים שלנו במידה ולא תקבל הודעה ב 72 שעות על בעיית זמינות מלאי תראה את ההזמנה כמאושרת."
לא חזרו אלי והבנתי שההזמנה אושרה. לאחר שבועיים שהחבילה לא הגיעה יצרתי איתם קשר. נציג החברה אמר שבכלל אין את המוצר במלאי והוא לא יודע אם יהיה אותו. לשאלתי מה היה קורה אם לא הייתי מתקשר השיב שבטח מתי שהוא היו מגלים זאת.
נאמר לי שיחזרו אלי למחרת לאחר בדיקה ולא עשו זאת.
בהמשך כל פעם שהתקשרתי נאמר לי שבעצם המשלוח בדיוק מגיע והחבילה תגיע אלי תוך מספר ימים.
(נאלצתי להתקשר לחברה 7 פעמים!!) רק היום יותר מחודש אחרי הגיע הודעה על דבר דואר.
יש לציין ששלמתי תוספת על משלוח ולאחר האיור הרב הם אפילו לא הסכימו לא לחייב על המשלוח.

סקאי פי סי בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה