פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש - איחור של חצי שעה מעבר לזמן , אוכל קר וזרוק ! בושה!! נושא התלונה:
יפת ספיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
זבוטינסקי אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ני פונה אליכם בשל עוגמת הנפש שקרתה בשבת שעברה .
אמנם דיברתי בטלפון עם הנציגה אך החלטתי להעביר את זה הלאה . כי ממש לא מקובל עליי מה שקרה באותו ערב
נפגשנו אני והחברות שלי במוצאי שבת והחלטנו להזמין מכם סושי . הזמנה לא גדולה אך עלתה הרבה . הזמנתי את האוכל בשעה 9 ועשרים .. הנציגה עדכנה אותי שמשלוח זה עד 70 דק 'אמרתי לה שאין בעיה ותודה רבה .
עוברים להם ה 70 דק אני רואה שהאוכל לא מגיע .. התקשרתי לשירות הלקוחות והנציגה אמרה שכאשר השליח יגיע שאתקשר והם ידעו איך לפצות אותי... עברו 90 דקות , איחור של עשרים דקות מעבר לזמן .. מתקשרת שוב לנציג שירות והוא טוען שהשלייח ממש עוד דקה אצלי וכשיגיע להתקשר ושוב את אותו המשפט כמו של הנציגה הקודמת ..
עוברים להם עוד 10 דק' זה אומר חצי שעה עיכוב . השליח הגיע ... חשוב לציין שהאוכל הגיע קר , הרטבים שפוכים בתוך השקיות , ממש לא מכובד להגיש ככה ללקוח את האוכל .
התקשרתי לשירות הלקוחות לעדכן שהשליח הגיע .. רבתי עם הנציגה כיון שלא רצתה לשלוח לנו את הפיצוי באותו הערב . אז הטענות שלי כלפיכם הם ככה :
* לא מספיק אתם לוקחים 70 דק' למשלוח שזה דיי הרבה זמן יחסית לשאר המשלוחים ועוד מתעכבים בחצי שעה ?
* לא רק שיש איחור , גם האוכל מגיע קר , זרוק כיאילו נותנים את זה לכלבים .
הייתי מאוד מאוכזבת באותו הרגע כי אני מזמינה מכם דיי הרבה ואני משלמת לכם כסף ולא אבנים ציפיתי לקצת יותר יחס ולקצת יותר שירות טוב אני עובדת בשירות מזון ואני יודעת איך זה עובד אבל אם אתה לא מרצה את הלקוח מבחינתי לא עשיתם את העבודה שלכם . האחראית המשיכה להתווכח שאת הפיצוי אקבל רק בהזמנה הבאה בזמן שאני תקועה עם אוכל קר ושנראה בדיוק כמו שמזלזלים בלקוח .
אני חייבת לציין שאני מאוד מאוכזבת ממה שקרה שם , התאכזבתי מעוגמת הנפש ומהיחס שקיבלתי מהנציגים כאשר ניסיתי להסביר שאנחנו הרבה אנשים שאני דאגתי להזמין להם את האוכל ומשום מה האוכל לא מגיע . וגם כשהוא מגיע הוא מגיע קר וזרוק . בצורה לא ראויה בכלל !! ממש לא בסדר , חברה שכל כך מכבדת את עצמה לא אמורה להתנהג ככה ללקוחות שלהם . אנשים רבים מתלוננים על כך , אתם לא חושבים שזה אומר משהו ? חוצפה ובושה . אולי כדאי שתתחילו להבין שפיצויים לא קונים אנשים , ותתחילו לשנות את דרך ההתנהלות שלכם .
וגם זלזול בלקוח סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה