פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר המתנה למשלוח יותר משעה בוטלה ההזמנה ללא התנצלות ופיצוי נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן גוריון 73 כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 25/4/2015 מוצאי שבת ...
באמצעות מוקד הטלפוני הזמנתי משלוח כשבביתי ממתנים עוד שלושה סועדים רעבים, לאחר שעה וחמש דקות ולא לפני !!! כפי שמציין המוקד הטלפוני המתנה עד שעה... הרמתי טלפון למוקד לשאול מה קורה???
נענתי בתשובה לקונית תמתין זה בדרך אלייך .....
עברו עוד 5 10 דקות שנראו כמו נצח כשאתה רעב..
התקשר השליח להודיעה שהוא מאחר בעוד 10 דקות...
התקשרתי למוקד לבטל הזמנה בציפייה שינסו לעשות איזה צעד לקראת הלקוח הממתין למעלה משעה ,מה גם שאני לקוח וותיק ברשת בהזמנות וגם בלסעוד במסעדה ,
מה שנעשה היה ממש ביזיון הם עצרו את השליח מלהגיע אלי !!!!
השאירו אותי בהמתנה רעב וללא אף מענה בושה וחרפה!!!
הרגשתי עלבון ענק לסיטואציה שגררו אותי אליה,
פשוט מוקדנים לא מקצועיים מנסיוני ברשת ישנו שם גם שרות אחר שהוא טוב יותר,
למרות, אשקול להבא מלהזמין ברשת זו .
ברשת המתחרה הסושיה חשיבות הלקוח במקום הראשון ,כפי שצריך כנראה אדבק בהם להבא..
למרות אני מבקש פיצוי הולם לעוגמת נפש שנגרמה לי..
עברו מספר ימים ואני עדיין לא מצליח לצאת מהעלבון שגרמו לי.
ועלבון סוג הנזק :
הנני דורש פיצוי הולם.. פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה