פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר - אוכל לא טרי וסירוב לעמוד מאחורי האוכל שהם מייצרים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי במשלוח שלוש מנות.
הסושי הגיע יבש ולא טרי, מנה אחרת הייתה מנה שלא הזמנתי
בטלפון משך שעה ביום שישי ב23:00 בלילה דיברו איתי על הקו ניסו לשכנע אותי שמה שהזמנתי קיבלתי לאחר שכנועים רבים הם אישרו להחליף את שתי המנות המדוברות
וביקשו לדעת כמה יח' סושי אכלתי... היות וטעמתי 4יח - נוצרה בעייה לטענתם
התעצבנתי וביקשתי שיקחו את האוכל ששלחו ויזכו את כרטיס האשראי שלי... הם הסכימו לזכות באופן חלקי רק על מה שלא אכלתי לאחר ששליח יאסוף את המנות ויחיזר למסעדה (בקשה תמוה יש לציין) אבל הסכמתי. בחמישה ל 00:00 התקשרתי שוב לסניף אמרו לי שהשליח כבר מגיע, הוא יצא ב 23:15. חיכתי עד 00:30 אבל אז כבר לא היה עם מי לדבר מיותר לציין שעד לרגע זה לא הגיע אף אחד וזיכוי אפילו חלקי לא קיבלתי
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מלא של כרטיס האשראי, אני מוכן לשמור להם את המנות במקרר פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה