פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
קיסריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון ה 16 ביולי הזמנו מקום בסניף קיסריה. הגענו בשעה ארבע וחצי. פתחנו את הדלת ואמרנו שלום. נענינו בפרצוף חמוץ וכועס על ידי אחת מהמלצריות. הפנים החמוצים שלה ושל המלצרית השניה ששירתה אותנו ליוו אותנו במהלך כל הארוחה ללא חיוך אחד. הגענו עם תינוקת אך לא הציעו לנו כסא לילד. לאחר שביקשתי שוב לא הגיע ורק לאחר שקמתי ממקומי בפעם השניה וביקשתי הגיע כסא לתינוק אותו הייתי צריכה לנקות כי היה מלוכלך. לא קיבלנו מים, אז ביקשנו קנקן מים שהגיע עם מים חמימים. ביקשנו קרח ואז המלצרית אמרה - זה מים מהברז בגלל זה חמים. הקרח לא הגיע. שוב נאלצתי לקום ממקומי ולבקש קרח. שוב לא הגיע. שוב נאלצתי לקום ממקומי בפעם השלישית ופניתי למישהי שאכלה בצד ושאלתי אותה אם היא אחראית משמרת. היא אמרה שכן ולאחר שהתלוננתי היא התנצלה, ראיתי אותה נוזפת במלצריות אך הקרח לא הגיע. ביקשנו להנמיך את המוסיקה הרועשת וזה לא קרה. שוב נאלצתי לקום ממקומי ולבקש שינמיכו את המוסיקה. את תפריטי הקינוחים הייתי צריכה לצעוק שיביאו כי פשוט אף אחד לא התייחס אלינו כולל ראש המשמרת שהתעלמה לגמרי מאיתנו. עזבנו התחושה קשה של זלזול. בושה וחרפה.של שירות. לא ניתן להשיג את ההנהלה הראשית בשום דרך. בושה לרשת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה