פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות - בושה וחרפה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

רשת שלא יודעת להתייחס ללקוחותיה אין לה זכות קיום ואני וקרוביי לא נבקר עוד ברשת . לפני מס דקות הגעתי לסניף רעננה בכדי לחגוג לבן משפחה יום הולדת. השערורייה החלה עוד בניסיון להזמין מקום בטלפון כאשר נתקלנו באטימות בזלזול אשר התבטאו ב- "אי אפשר להזמין מקום בטלפון,סורי ככה הנהלים". לאחר שהגענו למסעדה גילינו שלהתנהג ללקוחות בזלזול חרוט על דגלה של הסניף.
כאשר פנינו למארחת לצורך הזמנת שולחן לשישה אנשים היא הסתכלה עלינו במבט מוזר כאילו דרישתנו תמוהה וחצופה, היא השיבה בצורה מזלזלת שאין אפשרות ושצריך להמתין חצי שעה. לאחר שכנועים בלתי פוסקים היא אמרה שהיא תנסה להכניס אותה לשולחן של ארבעה, הסברתי לה שמבחינה פיזית זה לא אפשרי, איך היא בשלה " אל תלמד אותי אני יודעת" אף שניסיתי להסביר לה שמדובר ביום הולדת של בן משפחה מחו"ל הדבר לא עניין אותה והיא המשיכה בשלה (נטעה בליבנו את ההרגשה שלא מעניין אותה עם נשב או נלך). עזבתי את המקום בזעם רב ואני מבטיח שלא אנוח ולא אשקוט עד שהעניין יטופל. לא יעלה על הדעת שנותן שירוץ יתנהג ככה ללקןחות!! ! אני מבטיח לעשות כל שביכולתי בכדי שיקרה זה לא יחזור על עצמו תיאור הבעיה:
עוגמת נפש סוג הנזק :
עלבון סוג הנזק :
פיצוי!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה