פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה, מרמה, זלזול, אוכל לא טרי ושקרים ומריחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שישי האחרון, בתאריך ה- 7.8.15, ישבתי עם חבר והזמנו משלוח לתל אביב. דיברתי עם אחד הנציגים (גל שמו) והזמנתי. בתחילת השיחה ציינתי בפניו (השיחה מוקלטת) שארצה שני פוטומאקי ושני רולים של אינסייד אאוט. הייתי ללא תפריט מולי, ועל כן לקח קצת זמן, דבר שגרם לי לשכוח את כמות הרולים שרציתי מלכתחילה. מחוסר תשומת הלב הזמנתי חמישה במקום ארבעה רולים. לאחר מספר דקות בודדות, גיליתי כי התשלום אינו מסתדר לי עם מספר הרולים (שכן, אני לקוחה של שנים ומכירה את התפריט ואת המחירים בע"פ). התקשרתי למוקד בשנית וציינתי בפניהם שהחיוב לא מסתדר לי עם מה שהזמנתי ואשמח להסבר. הנציג החדש הסביר לי שיש חמישה רולים. אז אמרתי לו שלא הזמנתי חמישה אלא ארבעה. לאחר הסבר מפורט, זה אכן הסתדר לי, אך עדיין לא רציתי חמישה רולים אלא רק ארבעה. ביקשתי ממנו לבטל רול אחד. הוא קצת התמהמה ולבסוף אמר לי שיוריד את הרול שביקשתי (ככל הסתבך עם המחשב ולא הוריד את הרול שביקשתי). כמובן שביקשתי שיוריד מהאשראי שאיתו שילמתי את מחצית הסכום והוא אמר שפשוט כשיגיע השליח, אז נשלם לו פחות 28 שקלים. ידעתי שתיווצר בעיה, אף לא חיפשתי מריבות וסיכמתי ביני לבין החבר שפשוט ישלם לשליח פחות ואנחנו נתקזז. מסתבר, שהבחור איתו דיברתי אינו ביטל את הרול, דבר שגרם לבעיה. הם אכן הכינו חמישה רולים והשליח לא ידע. כשהחבר שלי הגיע לשלם לשליח, השליח ביקש את הסכום שנקוב על החשבונית ולא כמו שסיכמתי עם הבחור שיבטל לי את הרול. החבר שלי בחור הגון, ושילם מבלי לשים לב בכלל שהוא משלם על דבר שביקשתי לבטל. התקשרתי למוקד בשלישית, והגעתי לנציגה - שרון. סיפרתי לה על המקרה והיא מצידה (לאחר ויכוח), "הסכימה" לזכות אותי על דבר שלא רציתי מלכתחילה. היא ביקשה את האשראי שלי, וזה אחרי שביקשתי ממנה להגיד לשליח לחזור בחזרה על מנת למנוע את כל הסימפוזיון, אך היא התעקשה ואמרה שהיא תזכה אותי באשראי. נתתי את המספר בשנית (מסתבר שהם כותבים אותו על דפים שיכולים להגיע לידיים אחרות ולא בתוך אתר מאובטח) וציינה בפניי שאין לי מה לדאוג זה יעשה. כאשר שאלתי איך אדע זאת? היא בנונשלנטיות אמרה " את תראי את זה בסוף החודש". כאילו שאוכל לזכור זאת עד סוף החודש. ביקשתי שישלחו לי במייל את ביטול העסקה על הרול והיא אמרה שזה יישלח עד שעה אחרי. לא הבנתי מה הביג דיל לשלוח לי את זה במקום אם העסקה בוטלה במקום, אך המתנתי. כעבור 40 דקות פלוס מינוס, התקשרתי שוב, כאמור דבר לא קרה. דיברתי שוב עם גל (הבחור ממנו ביצעתי את ההזמנה מלכתחילה). הוא טען ש"זיכו אותי". שאלתי שוב: איך אוכל לדעת זאת? ואיפה ניתן לראות את זה? כי הובטח לי שישלח לי מייל וזה לא קרה". הוא כמובן חזר על הדברים וביקש שוב את המייל שלי. אמרתי לו שארצה לראות את זה עכשיו. הוא טען שאין לו זמן ושלא הוא אחראי לעשות את זה ורק האחמ"שים עושים את זה בסוף יום. אמרתי לו שאשמח לדבר עם מנהל. הוא העביר אותי להוד. הוד טען שהוא אחמ"ש וציין בפניי שתוך מספר דקות בודדות אני אראה את הזיכוי במייל. וחזר על זה בביטחון מלא שאין לי מה לדאוג ושהם זיכו אותי וכדי למרוח עוד קצת, אפילו חזר על המייל כדי להראות לי עד כמה הוא רציני ואפשר לסמוך עליו, כדי שארד לו מהגב. כמובן ששום דבר לא נשלח למייל והחלטתי הפעם להיות תקיפה יותר. התקשרתי לשירות הלקוחות, שמסתבר שעובדים שם בדיוק אותם האנשים של מוקד ההזמנות וענתה לי בחורה בשם זואי. מעבר לעובדה שלא הפסיקה לציין את שמה וניסתה באדיבות לעזור, היא סיפרה לי, כי הזיכוי לא הנראה במייל, מאחר וזיכו אותי במזומן!! כמובן שהסברתי לה, שלא ייתכן, הרי שרון ביקשה ממני את פרטי האשראי בכדי להחזיר לי באשראי ובלי קשר, ביקשתי שיזכו אותי באשראי לאחר שהשליח ברח (כי אף אחד לא טרח ליידע אותו בכלל על ההזמנה והחשבונית נשארה חשבונית של חמישה רולים, ואכן היו חמישה רולים- שאני לא הזמנתי!!!), ואיך ייתכן שאחד אחריי השני (שלושה אנשים בתוכם עומד האחמ"ש) משקרים לי בזה אחר זה שזיכו אותי באשראי?!!?!? היא מבחינתה הסתפקה בלפצות אותי בקינוח. דיברתי גם עם המנהל אבל כאמור לא קיבלתי שום מענה הגיוני.
אני שואלת את עצמי, איך סושיה שמחזיקה סניפים בכל הארץ, מרשה לעצמה להתנהל בכזו רשלנות? הם רימו אותי, שיקרו לי, מרחו אותי בכל הזדמנות ויותר מכל לא עשו את העבודה שלהם. אני כבר לא מתייחסת לעובדה שהקאתי שעתיים אחריי שאכלתי את הרולים שלהם והשמן שם לא הוחלף כבר מי יודע כמה זמן וזה מורגש בטעם. הצורה הזאת לא מקובלת בשום בית עסק. הם גנבו ממני כסף שלא הוחזר לי והייתי צריכה לעבור מלחמות בשבילו. חשוב לי לציין שכל אחת ואחת מהשיחות מוקלטת אצלי, כך שתוכלו להבין שלא מדובר פה באיזו סחיטה או שיעמום, אלא עוגמת נפש, זלזול, שקרים, גניבה ובעיקר אכזבה גדולה- זה דבר חמור מאוד לעשות ואלו הם דברים שאסור לתת להם יד ולהתנהל בדרך שבה הם מתנהלים היום והייתי רוצה לדעת מה ניתן לעשות בנידון?
אודה לתשובתכם,

עדי.
עוגמתנפש, גניבה, שקרים, התנהלות בלתי הולמת סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה