פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרעלה מסושי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
חיפה כרמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 8 למרץ סביבות השעה 11 בלילה ביקרתי אני ובן זוגי בג'פניקה בחיפה כרמל, הזמנתי קומבינציה צמחונית , מסושי הראשון הרגשתי משו משונה בטעם...אמרתי זאת לבן זוגי והוא אמר שאצלו הכל בסדר בהזמנה שלו (הזמין משו אחר) אני המשכתי לאכול והרגשתי שבמקום אורז אני אוכל ממש פירה...הטעם היה של סושי לא טרי במיוחד...חשבתי דמיינתי למרות שזה היה סושי הכי מגעיל בחיי!!! אכלתי עוד 4 חתיכות ולא שרק אורז היה דוחה גם אבוקדו מחתיכות הפך למרגרינה נמסה שלרגע חשבתי ששמו לי מיונז בסושי.
אחרי כמה דקות הרגשתי ברע וביקשתי מבן זוגי שרוצה לחזור הבית ואני מצטערת שבאותו רגע לא התלוננתי על הסושי הגועלי הזה.
בלילה התחלתי להרגיש ממש ברע..הקאות ושלשולים יום שלם...וכאב בטן מטורף. אני קיבלתי הרעלה מהסושי ,הפסדתי יום עבודה ונהרסה לי חגיגה של יום האישה.
אני מאוד מקווה שתיצרו איתי קשר בקרוב. אני לא אשאיר זאת כך.
תודה
נזק בריאותי סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנזק וחוויה נוראית זו שפגעה בבריאות שלי פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה