פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני רוצה לשתף אותכם בחווית שירות שקיבלתי אמ"ש בסניף פ"ת.
הגעתי עם בן זוגי לאכול סושי אחרי שהצלחתי לשכנע אותו שרשת שלכם נקיה טובה וטעימה ואפילו הבטחתי לו שלא יתאכזב "סמוך עליי זה אחד המקומות האהובים עליי בפ"ת".
התיישבנו, הזמנו 3 רולים ובירות לשתיה. כעבור רבע שעה (!!!) קיבלנו את השתיה. בעוד כ10 דקות לאחר מכן הגיע רול סנסט. מלצרית הניחה את הרול על השולחן והלכה. קראנו לה וביקשנו צלחות לרוטב סויה כי לא היה על השולחן. הביאה את הצלחות ורטבים. ביחידה הראשונה שלקחנו היו שיערות שחורות. קראנו למלצרית, הסברנו את הבעיה, היא לקחה את המנה ואחרי פחות מדקה חזרה עם מנה "חדשה" ועוד 2 רולים אחרים שהזמנו. נאמר לנו שמנה הוחלפה ושאין מה לדאוג. (מוזר שלמנה חיכינו קרוב ל25 דקות ו2 רולים אחרים בכלל הגיעו לאחר חצי שעה +, והמנה שהוחלפה הגיעה תוך פחות מדקה. מעניין). השולחן שלנו היה ליד העמדה של המארחת והיא שאלה אותנו אם הכל בסדר, אמרנו לה שקיבלנו שיערה בתוך המנה וזה מאכזב. בתגובה נאמר לנו "אבל החליפו לכם את המנה אז מה הבעיה?". קודם כל אם את מתעניינת מתוך נחמדות ואולי כחלק מתפקידך - למה לענות בטון עצבני "מה הבעיה??" מיותר לציין ששירות עד כאן היה לקוי מכל הבחינות. גם שולחן לא ארוך עד הסוף גם המתנה ארוכה למנות ואפילו שתיה וגם נאלצנו לשמוע טון חצוף של מארחת? לא בשביל זה באתי למסעדה. באתי להנות ולהעביר את הזמן בצורה טובה ברשת ג'פניקה שמחר אספר לחברים כמה היה טעים וכמה נהנתי. אך לא. חוץ מזה כשהזמנו חשבון הופתענו לגלות שחייבו אותנו על 3 הרולים שהזמנו. קראתי למלצרית ואמרתי שיתכן זו טעות ובכל מקום אחר שמכבד את עצמו היה מוציא את המנה "הלקויה" מהחשבון ולא מחייב אותנו על זה. לאחר כמה דקות ניגשה אלינו כנראה אחראית משמרת ואמרה "הבנתי שיש בעיה עם החשבון אז איזו בעיה?" הסברנו שקיבלנו שיערה ולדעתנו אנחנו לא אמורים לשלם על זה. בתגובה נאמר לנו שוב (רק הפעם על ידי אחראית משמרת ולא מארחת) "אבל החליפו לכם את המנה אז מה העיה??" תגידו זה אמיתי? איפה אתם מלמדים את העובדים שלכם שאין להם טיפה שירותיות? וכן, אני לא אשלם על המנה שיש בתוכה שיערות. יותר מזה במקומות אחרים בהם ביקרתי מסעדה יודעת לקחת אחריות על הדברים ולפצות את הלקוחות על "פדיחות" כאלה. אין פה מקום לטעויות, אבל אם כבר קרה אז קחו אחריות ואל תבואו בתגובה שלא מבינים מה הבעיה בכלל. לא המשכנו להתווכח, הבאנו את האשראי לתשלום, בסוף ראינו שזיכו אותנו עבור אותה מנה. השארנו טיפ של 10% מהחשבון הראשון והלכנו בתקווה שלא נחזור.חבל שזה השירות שאתם נותנים. ולא. לא נחזור להיות לקחות שלכם. וכן נזהיר את החברים שידעו לבחור מקום נקי יותר, מקום שיודע לקחת אחריות ומספק חוויה טובה ללקוחות שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה