פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלוח גב
אתמול הזמנו במסגרת משפחתית מקום על הבר לשעה 21:30
כשהגענו היה לחץ ותור בסניף אך יש לציין שמרו ינו התפנה מיד והתיישבנו כהרגלינו על הבר
ביצענו הזמנה, בעלי הזמין מרק וקיבל אותו אירי דקה, לאחר מכן הוציאו שתי מנו
אגרול לילדים.ומפה התחיל הסיוט, מרגע ההזמנה 21:37, עברו 50דק עד שקיבלנו את המנות. המלצר בשירותי והחמוד שהיה בבר הבין שיש בעיה והיה חסר נוחות, כשפנינו למלצר השני תשובתו היתה אחרי חצי שעה שזה זמן נורמלי, לאחר 40 דק שוב פנינו למלצרית ואז היא הגיעה עם מנה אחת מתוך הארבע.
פתאום הגיע מנהל משמרת ושאל מה קרה.ובזה נגמר טיפולו
המלצר החביב התבייש ואמר שאנחנו צודקים
לבסוף ביקשנו חשבון כי כבר לא היינו רעבים
החשבון הגיע שגוי
התיקון לקח עוד זמן רב לאחר מכן שילמנו מיאוש וגם אז מצאתי טעות למרות שאמרה שזיכתה אותנו
בקיצור חווינו חוויה מתסתכלת, באנו שמחים ורעבים, יצאנו רעבים ועצבניים, פגועים ומרומים
גם אם יש בעיה או עומס ידוע ראש יש להתארגן או לעדכן מראש
ואם לא זה ולא זה אז לפחות להתייחס בהתאם
מלבד מלצר חביב בבר שגם השארתי לו טיפ
הם חג יודעים לתת שירות!!!!
ביזבוז זמי וכסך סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה