פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ביג צ'ק פוסט כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.6 אני וחברתי הגענו לגפניקה בצק פוסט, המתנו רבע שעה עד שהושיבו אותנו בשולחן מלוכלך, לאחר 20 דקות ואחרי פעמיים שביקשנו תפריט קיבלנו. הזמנו אוכל והמתנו. לאחר 25 דקות ביקשנו לבדוק מה עם השתייה שלנו לפחות מ4 מלצרים שונים וכל אחד ענה אחרת, לבסוף קיבלנו את השתייה. את האוכל לא זכינו לקבל לאחר המתנה של שעה ורבע במקום החלטנו לבטל את השולחן והמלצר בתגובה: בכיף, לילה טוב.
מינימום שציפינו לקבל זה את האחראי משמרת שייגש לשולחן לבדוק מה הייתה הבעיה או לפחות להתנצל וכמובן שהאחראי היה בעיסוקים אחרים שקצת יותר חשובים מיחס ללקוח.
יצאנו משם לאחר שעה וחצי כעוסות על המקום ועל ההנהלה. אין שום אחריות שנלקחה וחוסר כבוד מוחלט ללקוח. יש לציין שאנחנו לקוחות קבועות בגפניקה בעלות כרטיס מועדון שלהם שלאחר השירות המזלזל לא חושבות שנחזור לשם!!!!
בזבוז זמן סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה