פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון בהזמנת משלוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
צק פוסט חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי, ה-14.7.17 בשעה 12 בצהריים עשינו הזמנה דרך הסניף הראשי של ג'פניקה למגש סושי, מסיבה קטן, בסך 240 ₪ שיהיה מוכן לשעה 16:00 בסניף צק פוסט חיפה. אנחנו משפחה ששומרת שבת, לכן היה חשוב שההזמנה תהיה בסניף הכשר שלכם, צק פוסט חיפה, ובזמן, לפני שאנחנו הולכים לבית הכנסת, כי היה לנו אירוע יום הולדת ורצינו לחגוג לפני הבית כנסת. בשעה 15:30 הגיעה אחותי דניאל לסניף כדי לבדוק מה עם ההזמנה ולהמתין עד השעה שסיכמנו בעוד שאבי, אדם נכה חיכה לה באוטו ולא היה נייד לצאת. בעודה שואלת את העובדת במקום מה עם ההזמנה של משפחת ציבלין ענתה לה המוכרת שלא קיימת הזמנה שכזו. ההינו המומים איך חצי שעה לפני שהמגש היה אמור להיות מוכן לעובדת כלל אין מושג מזה ואחרי שהזמנו עוד בשעה 12 וכל האורחים מחכים בבית. התקשרנו לסניף הראשי ישר בכדי להבין למה ההזמנה לא בוצעה אך לא קיבלנו מענה ולא הצלחנו להשיגם בשעה הנ"ל, רק לאחר כמה ניסיונות ענו שנמתין ויהיה מוכן, בלי להביע צער על העניין, לבקש סליחה, כאילו מדובר מדובר בעניין של יום יום.בשעה 15:45 העובדת טענה שרק עכשיו נודע לה על ההזמנה ויתחילו להכינה. בסופו של יום רק אחרי 16:30 המגש היה מוכן שכל האורחים בבית מחכים לחגיגת יום ההולדת של אמי. מדובר במחדל חמור, רשלנות וזלזול בתור לקוחים קבועים של ג'פניקה, נגרמה לנו עוגמת נפש ואי נעימות עם האורחים שחיכו. לעניות דעתי, יש לבדוק את המקרה ומדוע היה כשל שכזה בין העובדים בסניף הראשי או בסיף צק פוסט. מקווה שהמקרה הנ"ל לא יחזור על עצמו תודה ויום טוב!
עלבון סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה