פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות מתמשכת נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך אבא הלל סילבר 301 רמת גן כתובת:
סניף הנמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול 7.8 בשעה 19:21 התקשרתי למוקד של גאפניקה על מנת להזמין מקום בסניף הנמל, דיברה איתי נציגה בשם מליסה אשר אמרה שיחזרו אלי מהסניף.
בשעה 19:29 נציגה מסניף הנמל אשר לא ציינה את שמה לקחה את ההזמנה ממני ואמרה שהיא שומרת מקום לי ולבת זוגי בשעה 10 במקום אינטימי לאחר שביקשתי זאת.
בשעה עשר לאחר חניית הרכב בחניון והליכה ארוכה הגעתי לסניף ושם פגשתי את המנהלת משמרת אשר אמרה לי בחיוך שאני משקר ואין מצב שהזמנתי מקום כי היא אחראית על זה, מיד סיפרתי לה שמתוקף עבודתי כל השיחות שלי מוקלטות אז היא מוזמנת לשמוע את השיחה שלי עם הנציגה מהסניף שלה, היא צחקה ואמרה שאין צורך כי גם ככה אין מה לעשות והשולחן שבו רצינו לשבת מיועד לאנשים שבאמת הזמינו מקום. עצבני ופגוע יצאתי עם בת זוגתי מהסניף ומיד התקשרתי למוקד של חברת גאפניקה, ענה לי נציג בשם אדיר שלאחר שסיפרתי לו את המקרה אמר לי שהוא באמת מצטער אבל אין לו מה לעשות בנושא, כמובן שלא קיבלתי את התשובה שלו וביקשתי לדבר עם מנהל בשלב זה אדיר טען שאין לו כלל מנהל ואין שום גורם שהוא יכול להפנות אותי אליו. פה כבר היה ברור לי שמדובר בהתנהלות כנראה קבוע בחברה אז החלטתי לסיים את השיחה ושאלתי רק מה שמו של הנציג, פה כבר הכל השתנה אחרי שהוא הציג את שמו (אדיר) הוא אמר חכה שניה אולי אני כן אצליח לעשות משהו. כמובן שלאחר מספר דקות בשעה 22:24 התקשרה אלי דור אחראית המשמרת שמסתבר שכן קיימת ואדיר לא עובד במקום שבוא אין מנהלים כפי שטען.
דור הייתה באמת נחמדה בשיהח וניסתה לעזור אך להפתעתי אין גבול לכל תעלול כנראה כי גם לאחר שדור הבטיחה שתפצה אותי בסניף האוניברסיטה לאחר סיום ארוחתי שם גיליתי שלא הוזנה כל הטבה על מספר הטלפון שלי. אני לקוח קבוע של גאפניקה ותמיד מאוד נהנתי מהאוכל המצוין אך בכל חיי לא נתקלתי בכזאת עתימות כלפי הלקוח. להשתמש בשקרים חוזרים ואל נגמרים וגם שטוים לא לדעת לפצות זאת בושה לארגון כו גדול.
לסיום אציין שוב שכל השיחות שלי עם האנשיםשציינתי מוקלטות ואשמח לשלוח אותם לגורם רלוונטי אשר יבדוק את הנושא.
חניה+ביזבוז זמן+הולכה לשולל סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה