פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בכבוד נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם G כתובת:
מתחם G סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנחנו הגענו במוצאי שבת בערב למסעת גאפניקה שנמצאת במתחם G , הגענו 4 אנשים עגלת תינוק ובחור בעל מגבוליות , מאחר והמסעדה הייתה עמוסה נתבקשנו להמתין 20 דק' עד שימצא לנו מקום. לאחר 30 דק' פניצי שוב למארחת אך היא אמרה " מצטערת עוד 15 דק.." אמרתי לה אין בעיה אנחנו פה!
אחרי 25 דק' פנתה אליי ואמרה לי " היי, יש פה מקום רוצה או לא??..." אמרתי לה בטח. התיישבנו ושמתי את העגלת תינוק ככה שהיא תפסה חצי מהמעבר, ניגשה המארחת ואמרה אין דבר כזה את התינוק שמים בצד ( איפה שהשיחים) אמרתי לה למה נראה לך שאני המתנתי 55 דק להיכנס ואני ישים את הילד שלי בשיחים.?? ואת הבחור עם המגבוליות בפינת השולחן??? איך הוא יאכל?<.
ניגש אליי המנהל של המסעדה פתח את הדלת של המסעדה ואמר לי: גם ככה זה בלאגן שנכנסתם יאללה תלכו..." ביקשתי לדבר עם מנהל המקום והבחור אמר שהוא בעל המקום ושהוא מבקש שניצא.
יצאנו בבושת פנים מאחר והוא צעק עלינו כי התעכבנו עם היציאה מהמסעדה,
וכשיצאני אמרתי לו "שאני לא זוכר שאנחנו מצורעים או שונים מכל אחד אחר..."
שאנחנו צריכים להיות זרוקים בפינה בגלל עגלת נכה ועגלת תינוק.
אחרי שהוא צעק, אישתי נפגעה מאוד, אמרתי לו שאם הוא לא אוהב נכים או אנשים עם עגלות שישים שלט בכניסה ואז לא ימתינו סתם!!
מאותו היום אני פגוע מאוד אחרי שכל המסעדה הסתכלהה עלינו כאילו היינו חיות.
אני לא מפסיק לדבר על זה עם אנשים, והבנתי שזאת לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה , עגלות נכה מקשות להם שם על המעבר אז הם נמנעים מלהכניס, עגלות תינוק לא באות בחשבון בכלל, בגלל שהם לא מבצעות הזמנה.
עלבון סוג הנזק :
שילוט בכניסה למסעדה שאוסר עגלות תינוק\ נכים פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה