פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת סכום כפי שנדרש מס' פעמים נושא התלונה:
מורשטיין שירי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ירמיהו כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני עובדת בתחום המיחשוב בבניין משרדים בת"א.
פעמיים בשבוע או יותר הנני מבצעת הזמנות מהמסעדה הנ"ל. בכל פעם אני מדגישה שאין לי סכום בעבודה, מציינת את מס' האנשים ומבקשת שלא ישכחו כף למרק.זה כבר קרה מס' פעמים שקיבלנו פחות מידי מקלות והיינו צצריכים לאכול בתורות, או שלא קיבלתי כף למרק והייתי צריכה לאכול את היקרות עם מזלג ואז לשתות את המרק ישירות מהקופסא.
היום היה לי שילוב של שניהם אפילו שהתחננתי למלצרית שלא תשכח. כשהתקשרתי להתלונן הם אמרו שהמקסימום שהם יכולים לעשות זה לשלוח לי כף ומקלות . פשוט חוצפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
עוגמת נפש סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה