משלוח שהגיע בצורה לא הולמת וטיפול מביש בפנייתנו מטעם המסעדה. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שדרות הנשיא 122 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לרגל "ולנטיינס דיי" החלטנו אני ובעלי להזמין סושי הביתה. אנו מאוד אוהבים את ג'פניקה וכבר אכלנו והזמנו משלוחים מהם בעבר. הזמנו קומבינציה ב', ספיישל ג'פניקה, מאקי טונה ופוטומאקי עם סלמון אבוקדו וקנפיו.קיבלנו מישלוח מביך ומאכזב: מונח בצורה שרלטנית ולא מכובדת במגשים - המאקי טונה היה לבדו בתוך מגש גדול על המידות שלו מבולגן ומפורק, ה"ספיישל ג'פניקה" הגיע עם מעטפת אבוקדו שחור מפורקת ומפוזרת בחלקה, בפוטומאקי היו חורים במקום שהיה אמור להיות מילוי והשרימפס בטמפורה והסלמון סקין היו מטוגנים יתר על המידה וכמו גומי בפה.
התקשרנו ע"מ להתלונן. אחרי שהועברנו לבקשתנו למנהלת המשלוחים, ביקשו לפצות אותנו במרק מיסו או אדממה בפעם הבאה שנבוא או נזמין משלוח, לאחר שהבענו את מורת רוחנו הציעו לנו להחליף את המנה. אנחנו ביקשנו לבטל את המנות כי לא התאים לנו לחכות עוד 50 דקות ב-23:20 בלילה. מנהלת המשלוחים שאלה אותנו אם אנחנו רוצים להחזיר את המנות ואם לשלוח שליח. לאחר כמה פעמים שהיא שאלה אם אנחנו בטוחים ומאילו מנות טעמנו זה מה שסוכם. הרגשנו שמזלזלים בנו ובוחנים אותנו. הרמנו שוב טלפון ודיברנו עם מנהלת הסניף שהסבירה לנו שאלו הם הנהלים של הרשת ואלה הפיצויים שניתן לתת עבור משלוחים. בסופו של דבר היא רשמה לזכותנו 2 רולים של סושי לפעם הבאה שנשב במסעדה או נזמין משלוח וביקשה שנזכור לומר את שמה. הסושי הלך לפח. הערב הרומנטי שלנו הסתכם בחוויה של מרמור ושירות דוב. מרק מיסו שעולה 11 ש"ח ואדממה שאני יכולה להוציא מהפריזר בבית אינם פיצוי הולם. מסע ה"תלאות" שעברנו במהלך הטיפול בפנייה היה מביך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לתשומת ליבו של מישהו שיש לו יותר "סמכות" ממנהל סניף... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|