פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזויע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מזמין מג'פניקה בת ים באופן קבוע, בפעמים האחרונות נתקלתי במספר תקריות:
1. שכחו להביא רטבים - התקשרתי וכעבור 20 דקות קיבלתי את הרטבים.
2. הדג בסושי היה מקולקל- התקשרתי וכעבור כמעט שעה הגיע אלי הזמנה טרייה יותר בה האבוקדו לא היה בשל
3. הקש ששבר את גב הגמל השתייה לא הגיע ובדג הייתה עצם שחתכה לי את החיך.
בפעם השלישית אמרתי לאחראי משמרת שאני מופתע שעד עכשיו הם לא הציעו פיצויי אבל אם הוא רוצה שאני אמשיך ליהיות לקוח שלהם שיציע לי פיצויי
התשובה שקיבלתי היתה שהוא יישמח להחליף לי את המנה עם העצם וכמובן שהוא יישלח לי את השתייה כשאמרתי לו שלא מספק אותי שהוא רק יחליף לי את המנה הוא אמר לי שזה מה שהוא יכול להציע לי והוא יישמח להוסיף חמוצים למנה.
אני אישית נעלבתי מההצעה הזו לאחר שהבלגתי על המקרים הראשונים ולא העלתי אפילו את נושא הפיצויי (דבר שבתור נותן שירות הינו טריביאלי בעיניי ומובן לי שלא הלקוח צריך לבקש פיצויי) כך שאחרי שהזכרתי לאחראי את כל הפעמים הקודמות ציפיתי בתמימותי שהוא יצע לבד את הפיצויי.
עלבון ופצע בחיך סוג הנזק :
פיצויי קצת יותר הולם וייחס קצת יותר אנושי פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה