פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הזמנה ושירות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

מצ"ב מטה , 2 מכתבי תלונה שהגשנו כנגד מסעדת ג'פניקה .

עד היום טרם קיבלנו תשובה או התייחסות מכובדת , בכתב .
אודה על עזרתכם בבירור הנושא מול בית העסק ואולי באמצעותכם נקבל סוף, סוף תגובה מכובדת וזאת לפני פנייתנו לתביעה משפטית .
אם הינכם מוציאים לנכון, אשמח להעביר תלונתי למדור עיתונות כדי לא לתת להתנהגות זו מצד בית העסק , לעבור על סדר היום .
אנו צרכנים ולקוחות ולנו הזכות לשירות ושיתייחסו אלינו בכבוד ולא בזלזול .

בברכה ,
מרינה רופא

.להלן הפניות :
לנציג תלונות הלקוחות - ג'פניקה יום רביעי 2/1/2013
שלום רב
שמי יוסי רופא, ואני פונה אליכם בתלונה לגבי שירות גרוע ומזלזל, שקיבלתי ממרכז ההזמנות הארצי של ג'פניקה, בתאריך 31/12/2012, ערב השנה האזרחית החדשה.
באותו יום, בשעה 17:30 לערך, התקשרתי למרכז ההזמנות הארצי שלכם, והזמנתי ארוחה מלאה. ביקשתי שהארוחה תגיע בשעה 21:30, לביתי ברחוב האר"י הקדוש 6 באשדוד ( מספר הזמנה 92). ארוחה זו שתכננתי היתה אמורה להיות ארוחת הפתעה לאשתי ולבתי, לכבוד השנה האזרחית החדשה.
בשעה 22:00, כאשר המשלוח לא הגיע, התקשרתי למרכז ההזמנות, לבירור הנושא. ענה לי דור, אשר הודיע כי הוא מתנצל, והמשלוח כבר צריך להגיע.
לאחר חצי שעה נוספת, בשעה 22:30, כאשר השליח לא הגיע, התקשרתי שוב למרכז ההזמנות, והפעם ענתה לי יובל, וגם היא התנצלה ואמרה לי כי השליח יגיע תוך דקות בודדות. כיון שכבר התחלתי לכעוס, היא הציעה כפיצוי הנחה של 87 ש"ח על מחיר ההזמנה.
ודאי שבשלב זה כל גורם ההפתעה של הארוחה נמוג לחלוטין.
לאחר חצי שעה נוספת, בשעה 23:00, השליח עדיין לא הגיע. התקשרתי שוב למרכז ההזמנות, ואז ענתה לי טל, עם אותן תשובות, שהיא מתנצלת והמשלוח יגיע תוך 5 דקות. דרשתי ודברתי עם אחראית המשמרת שני. גם שני מסרה את אותן תשובות, שהיא מתנצלת והיא דברה עם מנהל הסניף באשדוד, שאמר שהשליח כבר יצא והוא אמור להגיע תוך 5 דקות.
לאחר כ- 40 דקות נוספות, בשעה 23:40 לערך, עדיין לא הגיע השליח, התקשרתי שוב למוקד ההזמנות, ושוב דברתי עם שני, שהתנצלה שוב וכפיצוי זיכתה את החיוב על הארוחה, והבטיחה שנקבל אותה בדקות הקרובות.
מספר דקות לאחר חצות, התקשרתי שוב, והודעתי לשני שהשליח עדיין לא הגיע, וזו היתה השיחה האחרונה.
כפי שניתן לראות, קיבלתי יחס מזלזל ופוגע כלקוח. האירוע שתוכנן לאותו ערב נהרס לחלוטין, הבטחות שניתנו לא קויימו. לא רק זאת, כיון שהובטח בכל פעם ש"תוך מספר דקות זה אמור להגיע", לא הזמנתי אוכל משום מקום אחר, ולמעשה נותרנו פשוט רעבים.
לעולם לא קיבלתי יחס כה מזלזל משירות כלשהו או חברה כלשהי כפי שקיבלתי מכם. ערב השנה האזרחית החדשה, שתוכנן כאירוע מיוחד למשפחתי, פשוט נהרס על ידכם.
אני רואה זאת בחומרה רבה. החומרה היא לא רק בזה שהארוחה לא הגיעה והערב התקלקל לחלוטין, אלא בזה שפשוט הפרתם באופן בוטה את המושג שירות ללקוח. זאת ועוד, אתם פשוט הפרתם חוזה איתי ( הזמנת ארוחה בתשלום) תוך כדי הטעיה ביודעין שאין בכוונתכם לעמוד בהתחייבותכם כלפי.
אי לכך, אני דורש פיצוי על הפרת חוזה זה ועגמת הנפש הכבדה בסך של 5000 ש"ח.
אבקש את תגובתכם בהקדם.






יוסי רופא
סלולרי: 052-7467007
דוא"ל: [email protected]


העתק: מנכ"ל רשת ג’פניקה
שד' שאול המלך 4 ת"א 64733
לכבוד מר יגאל אורן 7/1/2013
מנכ"ל ג'פניקה ישראל
א.נ.
מצ"ב מכתב תלונה אשר הוגש בדוא"ל, אל חברת ג'פניקה ישראל.
קיבלתי מענה טלפוני מנציג ההנהלה, שהזדהה בשם גדי.
תשובתו של מר גדי, למקרה המתואר בתלונה היתה בתירוץ מאוד מעליב של "תקלה ברשת המחשבים של הסניף באשדוד".
תירוץ זה אינו מקובל מבחינתי ואף מעליב, לאור המקרה כפי שתיארתי במכתבי. תקלה במחשבים של למעלה מ-3 שעות??
מתוך מה שנאמר לי ע"י מר גדי, מישהו אינו אומר אמת. האם המוקדן הראשון שאמר כי השליח בדרך, או המוקדנית השניה שגם אמרה לי כי השליח יגיע תוך 5-7 דקות, או אולי אחראית המשמרת שהודיעה לי כי שוחחה באותו זמן עם מנהל הסניף אשר אמר לה כי השליח בדרך!!
חבל שחברה גדולה שמכבדת את עצמהואת לקוחותיה, נוקטת בהמצאת תירוץ כדי להתחמק מאחריותה, לעמוד בהתחייבותה להתקשרות עמי בהזמנה שביצעתי ואשר לא קיבלתי תמורה.
בסיום השיחה, מר גדי הציע לי כפיצוי, הזמנה משפחתית לסניף באשדוד, ובנוסף גם ויתור על חיוב ההזמנה שאותה לא קיבלתי. אם מר גדי היה קורא בעיון את מכתב התלונה, היה שם לב כי כתבתי שבאותו ערב, שני, אחראית המשמרת זיכתה את התשלום על הארוחה ( לאחר שהתעכבה כשעתיים), כפיצוי על האיחור.
בשיחה הטלפונית עם מר גדי, הבהרתי לו כי אין בכוונתי לקבל את ה"פיצוי" שהוא הציע לי, על הפרת חוזה, יחס מזלזל ועגמת הנפש שנגרמה לי ולבני משפחתי.
תביעתי אליכם בעינה עומדת – פיצוי על סך 5000 ש"ח.
אבקשך להודיע לי את תגובתך.
בכבוד רב
יוסי רופא
סלולרי: 052-7467007
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה