פרטי התלונה

תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנות לא אכילות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ג'פאניקה פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כל המנות שהוזמנו הגיעו קרות! האיטריות בפאד תאי היו קרות ודביקות, מעבר למה שאיטריות אומרות להיות. העוף בגריך שהוזמן עם רוטב בצד הגיע ללא רוטב בכלל, לא במנה ולא בצד. העוף היה שרוף ובעל תחושה של גומי. בלתי אכיל לחלוטין. הירקות שהגיעו כתוספת לעוף לא היו מבושלים, הבטטה הייתה קשה לחלוטין. לא החזרתי את המנות כי היינו ממש רעבים ופשוט אכלנו, לא היה לנו זמן וסבלנות להמתין. דיברנו עם המוקד שירות והסכימו לאחר דין ודברים "לפצות" אותנו במנת איטריות, דבר שממש לא היה מקובל עליי. אני דורשת לקבל החזר על המנות או לקבל את אותן מנות בדיוק במועד אחר. יש לציין שאני לקוחה של הרשת במשך שנים ומעולם לא התלוננתי על כלום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או החזר על המנות פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
יטופל טלפונית מול הלקוח. תגובה:
יטופל טלפונית מול הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה